הונאה ואי עמידה בהתחיבויות |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אשתי עברה ניתוח באופן פרטי באסותא.ושילמתי 5500ש"ח השתתפות עצמית. ב13לחודש פניתי למוקד מבוטחים חדשים במכבי (שבה אני חבר), ושאלתי בתור מבוטח חדש כמה ההשתתפות המקסימלית שאשלם על ניתוח כזה כחבר מכבי. ונאמר לי שההשתתפות העצמית נעה בין 250 שח ל1550 שח מקסימום. וכאשר פניתי ב21 לחודש למוקד תלונות הציבור של מכבי, כדי לשאול אותם על הפערים בין 1550 ל5500, להיכן נעלמו 4000 שח. אמרה לי המוקדנית, שהמקסימום שאשלם זה לא 1550 אלא 1700. וכשאמרתי לה ש1700 זה 5500. ענתה תגיש תלונה. שאלתי היא האם זה לא הונאת הציבור שמבטיחים דבר אחד ובשעת מעשה, אני משלם יותר? 2, בחורבת של שרותי השב"ן של מכבי נאמר שאפשר לקבל תעריפי מחירים בכל סניפי מכבי, ולאחר שביקרתי ב4 סניפים לא קיבלתי את התעריפים. האם זה לא רמאות שיווקית?
יש לציין שיש לי הקלטות על כל השיחות הנ"ל ומסמכים.
בתודה
אליער.
|
כספי |
סוג הנזק : |
בדיקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|