פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביצוע החזר כספי ( בעבור טיפול בדיבור) כשלושה חודשים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
פנחס לבון נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה מחודשיים הגשתי חמש קבלות בסניף מכבי ברחוב פנחס לבון נתניה ,בעבור טיפול בדיבור של בני , בן גולדרט ת.ז: 331864462 ( בני סובל מדיספרקסיה התפתחותית),כל קבלה בסך 240 ש"ח . עד היום לא קיבלתי את הזיכוי,בשל בעיה טכנית ארצית , כך נאמר לי מפי מנהלת המשרד,שגם הבטיחה לי אישית בטלפון שהבעיה תטופל וב20 לחודש יוני הכסף יועבר לחשבוני.
ביום חמישי 14 לחודש יוני , הייתי בסניף נתניה וביקשתי לברר אם העניין שלי אכן טופל ,אך התברר ,שלא די שהמתנתי כחודשיים וחצי לכסף שמגיע לי ,פתאום אני גם מגלה לתדהמתי שאזוכה ב20 לחודש יוני רק בכחצי מהסכום המגיע לי בפועל , כיוון שהפקידה שאחראית על ההחזרים ,טעתה וזיכתה אותי כנראה ,לפי ההחזר המגיע למבוטחי מכבי מגן כסף ולא לפי מגן זהב, במקום 177 ש"ח שהיו מגיעים לי בעבור כל קבלה בסך 240 ש"ח שהגשתי , זוכיתי רק ב98 ש"ח בעבור כל קבלה .
כעת אאלץ להמתין שוב ליתרת הכסף שלא ידוע מתי יופקד לחשבוני.
והפקידה שטיפלה בי ,גלינה שמה, לא מבינה מדוע אני כועסת "זה גם כסף " היא אמרה לי .
אציין שטעות זו היא דבר שחוזר על עצו במכבי , וזו הפעם השנייה שמחזירים לי פחות מהסכום המגיע לי .
מדוע אני צריכה להמתין למעלה מחודשיים וחצי לזיכוי ,זה פשוט מחדל ואני בהחלט לא מקבלת שום תירוצים כדוגמת טעות אנוש ,טעות מחשב או בעיה טכנית ,כי בסניפים אחרים של מכבי נאמר לי ,שאצלם קבלות לא ממתינות לטיפול יותר משבועיים
יצויין שאין עם מי לדבר בסניף פנחס לבון בנתניה, אף אחד לא יודע לתת לי תשובות
עובדות שם פקידות ,שלא מבינות מה אני רוצה מהן בכלל , את מנהלת המשרד או הסניף בלתי אפשרי להשיג בטלפון ,התשובה שמקבלים שהיא מאוד עסוקה ,אני כבר כמעט שלושה חודשים מנסה לקבל תשובות בענייני פיזית ובטלפון ,אבל כלום.
רק אתמול 20/6/12 חוזרת אליי מנהלת המשרד ענת שמה ,לומר לי שענייני בטיפול בדרג מטה ארצי ( כמעט שלושה חודשים הוא בטיפול) ושמדובר בבעיה טכנית ארצית
מעניין שבסניפים אחרים של מכבי לא יודעים עליה,ושאני צודקת שזה לא בסוהיא דר אבל אין לה תשובות בשבילי מתי אראה את הכסף שלי .
לשאלתי ,מדוע אני ממתינה להחזר כספי שמגיע לי כמעט שלושה חודשים ובסוף גם מחזירים לי חצי מהסכום שמגיע לי , היא עונה שמדובר בטעות מחשב , קל מאוד להאשים את המחשב , היא רק שוכחת שאת המחשב מזינים אנשים והטעות לא היתה מתרחשת אם הבחורה שטיפלה בהחזר היתה בקיאה בתקנון משרד הבריאות בנוגע לתעריפי ההחזרים .
אגב ביררתי הן בסניף מכבי אורה בר"ג והן בתעריפון של משרד הבריאות לגבי גובה ההחזר המגיע לי ובשניהם קיבלתי אותה תשובה ,177 ש"ח זה הסכום המגיע לי על כל קבלה ,שום דבר לא השתנה לגבי הסכום .
מאחר ולא היו לה תשובות עבורי מתי אראה את כספי חזרה ,את ה395 ש"ח יתרת הסכום המגיעה לי ,ומה יעלה בגורלן של הקבלות החדשות ,שהגשתי והאם להחזר בעבורן אאלץ שוב להמתין שלושה חודשים ,ביקשתי ממנה לדבר עם מנהלת הסניף והיא הבטיחה שהיא תבקש אותה לחזור אליי
אני דורשת ממכבי את יתרת ההחזר המגיעה לי בעבור חמש הקבלות שהגשתי לפני למעלה מחודשיים ( הייתי אמורה להזדכות ב20 לחודש יוני ב885 ש"ח וזוכיתי רק ב490 ש"ח ) לאלתר
כמו כן ב14 לחודש יוני הגשתי 4 קבלות נוספות להחזר אני מצפה לראות את ההחזר בחשבוני ב 5 לחודש יולי ,כפי שאמור להיות.
אני תקווה שהבעיה לא תשנה ,אחרת עם שירות כזה המשפחה תאלץ לעזוב את הקופה
כל חודש אנו מוציאים הרבה מאוד כסף על הטיפולים של בני וכמבוטחת הקופה אני מצפה לקבל את ההחזרים המגיעים לנו במועד ובמלואם ולא להמתין זמן כה רב להחזר זה פשוט מחדל שלא לדבר על עוגמת הנפש
אגב אני שייכת לסניף בר"ג אך הגשתי את הקבלות בסניף נתניה ובשל כך האחריות על הסניף בנתניה ( לדברי מכבי ) גולדרט רות
כספי סוג הנזק :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה