פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מדרסים יקרים וקבלת מדרסים לא נוחים וחוסר רצון לתקן מדרסים אלו נושא התלונה:
גוטמן גיל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏05 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
נהריה, הרצל 79 כתובת:
סניף ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עברתי מחלת סרטן, היו לי מספר בעיות בלב בעבר ופנסיונרית. לפני מספר חודשים התחלתי לסבול מכאבים עזים בכפות הרגליים, לפני חודשיים הכאבים גדלו עד כדי כך שהיה לי קשה ללכת. זאת למרות שנהגתי לעשות הליכות לאורך של ק"מ ואף יותר בעבר.
בתאריך 23/4/2013 פניתי לד"ר איל מלמד (רופא מומחה באורטופדיה שאפשר ללכת אליו ולקבל החזר על התייעצות מקופת חולים מכבי בה אני חברה) ונאמר לי שאני צריכה לשים מדרסים על מנת למנוע את הכאבים ושיש ניתוח שאפשר לעשות, אולם מדרסים יכולים לסייע.
ד"ר אייל מלמד המליץ לעשות מדרסים עם גבס בשביל לקבל מידת דיוק גבוהה.
אני לקוחה של קופת חולים מכבי ושם המליצו לי ללכת לאורטופדיה הררי בקרית ביאליק בין שאר המקומות שהומלצו ורשומים באתר שלהם.
בתאריך 5/5/2013 הגעתי לאורתופדיה הררי בסניף הנמצא במגדלי הקריון, בסניף היה בחור בשם שגיא הררי, הוא טען שיש לו ניסיון רב במדרסים ושעבר השתלמויות רבות בחו"ל. שגיא המליץ לעשות מדרסים עם חומרים מיוחדים שיכולים לסייע לי, אולם מדרסים אלו לא כלולים בהשתתפות הקופה של מכבי. בנוסף הוצא לי לעשות מדרסים "זולים יותר", שהקופה משתתפת בהם להליכה בבית.
אותו בחור אמר שאין צורך בגבס לסוג המדרסים שאני צריכה וכי השיטה הפשוטה של קופסת ספוג תתאים לי מאוד.
המחיר היה 1,225 ₪ לשני המדרסים. מדרס אחד בעלות 1,125 ₪ ומדרס שני בעלות של 100 ₪ (עם השתתפות קופת חולים מכבי של 75 ₪).
שגיא בדק את רגליי ולקח את התשלום. עקב הכאבים הקשים ברגליי והרצון לסיים כאבים אלו שילמתי בשלושה תשלומים (אני פנסיונרית). שגיא אמר שתוך כשבוע המדרסים יהיו מוכנים.
באותו יום בערב התייעצתי עם מספר אנשים ונאמר לי שהטכנולוגיה בה השתמש שגיא ישנה מאוד וכלל לא יעילה. התקשרתי יום למחרת בבוקר 6/5/2013 ואמרתי על רצוני לבטל את ההזמנה. שגיא אמר לי שנדרש לשלם 400 ₪ דמי ביטול עקב העובדה שהוא כבר חלק גדול מהעבודה של הכנת המדרסים.
ברצוני לומר שהתקשרתי מספר דקות לאחר שפתחו את הסניף וכי שילמתי מעט לפני סגירת הסניף. מוזר שתוך כמה דקות שגיא הספיק להכין חלק גדול מהמדרסים.
בכל זאת החלטתי לבטל את המדרסים.
שעה לאחר מיכן, התקשר בחור בשם אורי הררי שהציג עצמו כאביו של שגיא.
אורי אמר שהוא עובד בסניף אחר של הרשת הממוקם בנהריה. הוא הסכים, שהטכנולוגיה של שגיא ישנה וכי יש לו בסניף טכנולוגיה חדשה יותר לבדיקת התאמת מדרסים, לפי שיטה ממוחשבת.
אורי אמר שהוא מוכן לעשות את המדרסים במקום שגיא ואם זה לא יצליח הוא יעשה אפילו את המדרסים מחדש עד שזה יצליח. אורי הררי אמר שאין צורך לעשות מדרסים מגבס ובנוסף הוא אמר שד"ר אייל מלמד (רופא מומחה שעובד עם מכבי) לא מבין הרבה.
אורי הבטיח שעם הטכנולוגיה שלו אוכל לא רק ללכת, גם לרוץ.
באותו יום 6/5/2013 נסעתי לנהריה אחרי בדיקה הוא הבטיח לעשות מדרסים אלו ואף שכנע אותי לקנות סנדלים, שבהם יוכל לשים מדרסים מהסוג הפשוט לצורך שימוש בבית בעלות 350 ₪.
בתאריך 12/5/2013 הגעתי לסניף במגדלי הקריון ואורי חיכה לי עם המדרסים היקרים והזולים.
עבור המדרסים היקרים הייתי צריכה בנוסף לשלם 650 ₪ עבור נעלי ספורט בהם ישבו המדרסים, אף אל פי שבאינטרנט המחיר של אותם הנעליים בדיוק הינו 530 ₪.
בנוסף, אורי אמר שהוא עבד "קשה מאוד" על המדרסים וכי נדרש שאוסיף 100 ₪ נוספים.
מהלך קבלת המדרסים כלל וויכוח מר על הדרישה לשלם 100 ₪ נוספים ולאחר זמן מה הוא ויתר על תוספת 100 ₪ הנוספים.
סה"כ שילמתי 2,250 ₪ עבור שני מדרסים ונעליים.
באותו יום הבנתי שהמדרסים כלל לא נוחים לי והסנדלים אותם רכשתי גדולים מהרגליים שלי במידה אחת.
למזלי, באותו יום 12/5/2013 היה לי תור אצל אורתופד של מכבי בשם ד"ר אלפרסון מיכאל.
ד"ר אלפרסון מיכאל בדק את הרגליים והמדרסים וכתב שנדרש "מדרסים לפי מידת גבס עם METATARSAL PAD עם שחרור לחץ מתחת ראשי מסרקים 2-3 לכף רגל שמאל". כלומר שהמדרסים של אורטופדיה הררי נדרשים תיקון וכי רצוי לעשות בדיקת מדרס עם גבס. משיחה מעמיקה עם ד"ר אלפרסון מיכאל הבנתי שיש אורטופדיות טובות לבנית מדרסים בחיפה, וכי הוא לא מכיר את אורתופדיה הררי.
את מסמך של ד"ר אלפרסון מיכאל שלחתי לאורי מאורתופדיה הררי בפקס עוד באותו יום.
בתאריך 13/5/2013 שוחחתי בטלפון עם אורי הררי והוא אמר שגם ד"ר אלפרסון מיכאל לא מבין במדרסים וכי העבודה שעשה במדרסים מצוינת.
לאחר ויכוחים לא קטנים עם צעקות ממר אורי הררי והשמצות ממנו לגבי העובדה שגם "אני לא מבינה", "יש לי ראש קשה", "אני סתם מתעקשת" ובנוסף, הוא ענה לי בעיקר שהתקשרתי מטלפון חסוי. אורי הסכים שאבוא בתאריך 17/5/2013 לצורך בדיקת המדרסים.
הראיתי לו מה הבעיה עם המדרסים, אורי אמר שיתקן את המדרסים היקרים.
בקשר למדרסים הזולים עם הסנדלים, אורי הררי אמר שהוא לא מוכן להחליף סנדלים שמכר (כלומר להחליף למידה קטנה יותר של הסנדלים). אמרתי לו, שקיבלתי סנדלים אלו ב- 12/5/2013 אולם לא לבשתי אותם יותר משעה עקב אי הנוחות.
אמרתי לאורי שמותר להחזיר סנדלים עד 14 ימים מיום הרכישה, אולם אותו זה כלל לא עניין.
השארתי את המדרסים היקרים ולקחתי איתי את הסנדלים עם המדרסים הזולים, אין לי מה לעשות איתם היות והגם גדולים לרגליים שלי.
בתאריך 24/5/2013 לקחתי את המדרסים היקרים המתוקנים, אולם שוב לא יכולתי ללכת איתם. לאחר שיחת טלפון לא נעימה עם אורי ששוב השמיץ אותי ואף ניתק לי את הטלפון מספר פעמים, הוא הסכים לבסוף לתקן שוב פעם את המדרסים.
בתאריך 31/5/2013 הבאתי את המדרשים לתיקון במגדלי הקריון (אורי לא נכח בסניף וגם לא שגיא אלא אישה מסוימת), ביום ראשון הגעתי שוב למגדלי הקריון, בסניף נכח שגיא והוא אמר לי שאביו אורי נמצא בחו"ל וכי הוא יחזור רק בעוד כשלושה שבועות.
שאלתי את שגיא אם הוא יכול לתקן מדרסים אלו, אולם הוא אמר שהוא לא מתקן את מה שאביו עשה.
בנוסף, המדרסים הזולים עם הסנדלים כלל לא מתאימים לי ושגיא ואביו אורי לא מוכנים להחליפם או להחזיר את הכסף חזרה.

אני בת 73, עברתי מחלת סרטן והיו לי מספר בעיות בלב בעבר, עברתי מסע הייסורים הלא נעים לרכישת המדרסים, שכלל הוצאה כספית של 2,250 ₪, הוצאות נסיעה לא קטנות היות ואין לי רישיון נהיגה ואני נאלצת לנסוע עם מונית ולעיתים עם בני.
נשארתי עם כאבים עזים ברגלים, חוסר אפשרות ללכת הרבה עקב כאבים אלו וכעת אני צריכה לחכות לפחות 3 שבועות בשביל, שאורי מאורתופדיה הררי יחזור מחו"ל ויתקן מדרסים אלו.
בנוסף, אני אצטרך לשמוע צעקות והשמצות חוזרות ממנו וגם לא בטוח שמדרסים אלו יתוקנו כנדרש.

אני מבקשת לקבל את כספי חזרה, או שהמדרסים יתוקנו במלואם.

אם באורתופדיה הררי יצליחו לתקן את המדרסים, אז שיעשו חדשים עם השימוש בגבס ושיחליפו את מידת הסנדלים של המדרסים הזולים יותר. זאת במהרה ולא בעוד לפחות 3 שבועות.

המשך בעיה רפואית סוג הנזק :
אני מבקשת לקבל את כספי חזרה, או שהמדרסים יתוקנו במלואם. פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
רכזת בנציבות פניות הציבור שם ותפקיד:
הפניה הועברה לגורמים המוסמכים בהנהלת מחוז הצפון תגובה:
טופל מול המבוטחת קיבלה מענה בכתב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה