פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות בטיפול יישור שיניים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשנת 2004 סיימתי טיפול יישור שיניים במרפאת מכבי דנט בחדרה. הרופא אשר טיפל בי באותה תקופה היה ד"ר מולי קוזנהאוייר.
לפני כשנתיים לערך, ראיתי כי חלה תזוזה בשיניים בלסת התחתונה. כנראה שהקיבוע זז/השתחרר וגרם לשיניים לזוז ולחזור חזרה למצב שהיה לפני הטיפול ואף גרוע מכך.
הגעתי לבדיקת אורטודנט במרפאת מכבי בחדרה, אשר אישר זאת ואמר כי יש צורך בטיפול חוזר ואף הפנה את הבקשה למומחה ליישור שיניים. מאחר והטיפול בוצע במרפאת מכבי הוחלט כי הקופה תשתתף ב 20% מהטיפול (בטבעות שקופות, כמו שהיו לי במהלך הטיפול) .
מיותר לציין כי התשובה שקיבלתי איננה לשביעות רצוני ולא סיפקה אותי כלל וכלל. לא מתקבל על הדעת מבחינתי, שלאחר טיפול יישור שיניים, בו השקעתי סכום כסף רב, אצטרך לחזור שוב על הטיפול מחדש.
בנוסף-הייתי בפגישת יעוץ אצל אורטודנט פרטי אשר קבע כי הקיבוע משוחרר ושישנה תזוזה של השיניים והוא טען שצריך לחזור שוב על הטיפול ולבצע קיבוע מחדש (אצרף את המלצתו לפי צורך).
לא ברור לו כיצד קיבוע יכול להשתחרר ולהתעקם בצורה כזו ולגרום לתזוזה כזו של השיניים. כנראה שזה לא בוצע מלכתכילה כמו שצריך.
אני חושבת שהקופה צריכה לקחת אחריות על מקרים מסוג זה, גם אם עברו מספר שנים. אני כלקוחה, עשיתי כל מה שנדרש ממני ולא ייתכן שלאחר כמה שנים, אצטרך לשלם על הטיפול שוב.
לא סתם בחרתי לבצע את התהליך במרפאה של מכבי- מרפאה בעלת שם כל כך טוב ואני מצפה שברגעים כאלה שירותכם הטוב שאתם כה מתהדרים בו, יבוא לידי מימוש.
אני מאמינה מאד בצדקתי ושומרת לעצמי את הזכות לפנות לגורמים המתאימים במידה ובקשתי לא תאושר.
מצפה לתשובתכם בהקדם
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול חוזר ללא תשלום פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה