פרטי התלונה

תלונות סורוקה

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין אי מתן שרות ונזק כספי נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ת.ד. 151, באר-שבע. כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להתלונן על היחס אותו מקבלות נשים בהריון ואני אישית מבית חולים סורוקה וממחלקות המטפלות בנשים בהריון בפרט.
הנני בהריון וכאשר כל פעם שאני צריכה לבצע בדיקה כלשהי התשובה של סורוקה היא שאין תורים זמינים והם מאלצים אותי ללכת לרופאים פרטיים !!!
אין באפשרותי להמשיך לממן רופאים פרטים, גם כך עד עכשיו נאלצתי לפנות לרופאים פרטיים כי בסורוקה לא היו טורים ולהוציא המון כסף במקום לקבל בדיקות מסובסדות בבית חולים.
הפעם כמו תמיד, בין השבוע 14-16 להריון אני חייבת (לפי המלצת רופא) לעבור סקירת מערכות ובמהלך חודש וחצי אני מנסה להזמין תור והתשובה
של סורוקה שאין תורים ויש לפנות לרופא פרטי לשלם 1600 שקל (במקום 100 שקל בסורוקה, פי 16 !!!) זה לא יתכן ולא מתקבל על הדעת שאדם המשלם
מיסים ולא יכול לממן רופאים פרטים לא יקבל שרות בדיקות הריון נחוצות ומומלצות על ידי טיפת חלב ורופא מטפל בזמן נחוץ לפי אילוצי תקופת הריון.
ברצוני לבקש להתערב בעניין ולעזור לי לקבוע את הטור הנחוץ ואולי לנסות להשליט לפחות איזה שהוא סדר באנרכיה החוגגת במקום.

בברכה,
ולריה סייטרידי
טל : 0524626491
רחל אימנו 2\50 באר שבע

כספי סוג הנזק :
לקבוע סוף כל סוף טור לבדיקת סקירת מערכות מוקדמת !!! פתרון נדרש :

סורוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה