פרטי התלונה

תלונות לניאדו

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל של רופא בבית חולים לןניאדו נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
אל מחלקת תלונות הציבור של בית חולים לניאדו

ביום שישי בתאריך 20/3/2009 אימי פנינה רבני נפלה ונחבלה, והגיע לבית חולים, לאחר הצילום הובהר שהיא ריסקה את זרוע ימין ואושפזה במחלקה הכרוגית.
וזהו המקום לציין לשבח את המחלקה הכרוגית על הטיפול המסורה סובלנות ההתייחסות והרגישות לחולה.
ביום שבת לאחר לילה קשה מאוד אימי הופנתה לגיבוס במחלקה האורטופדית בתום הגיבוס הוחזרה חזרה למחלקה הכרוגית בזמן הגיבוס נשכח הצילום במחלקה האורטופדית בטעות.
בשעות הערב אימי שוב התלוננה על כאבים וכשהיגיע רופא לבדוק וביקש לראות את הצילום הסתבר שהצילום נשכח במחלקה האורטופדית
בערב של אותו היום פניתי למחלקה האורטופדית על מנת להחזיר את הצילום שנשכח והיה צורך חיוני בצילום זה.
בפנייתי למחלקה האורטופדית נשארתי המומה נחרדת ומזועזעת מהיחס השירות ושפת הדיבור הנמוכה של ד"ר צבי גורן שהיה מאוד עסוק במילוי תשבצים והפרעתי לו.
בקשתי ממנו הייתה פשוטה :" בבקשה חפש את הצילום שנשכח כאן על מנת למנוע מאימי שוב קרינה וצילום נוסף"
אך לא היה עם מי לדבר וד"ר צבי גורן כעס ולא היה מעוניין לעזור, אלא התפרץ צעק בחוסר סבלנות ורגישות, גם אחותי שהצטרפה אלי והקהל שהמתין מחוץ לחדר היו המומים מהיחס משפת הדיבור והתוקפנות של ד"ר צבי גורן.
מין הראוי שרופא שנותן שירות לחולה כגון ד"ר צבי גורן יהיה סובלני נעים ומתחשב בחולה הניצב מולו עם רצון להושיט עזרה ולהיות נכון לעזור ואם לא כך כנראה לצערי מקומו הוא לא בלתת שירות לקהל החולים שנזקקים ליותר עדנה וסבלנות.
אני פניתי חזרה למחלקה הכרוגית בבושת פנים וללא הצילום שאבד.

מקווה אני עד מאוד כי זהו מקרה יחיד ובודד בכל מחלקה ומחלקה בבית החולים לניאדו אני אישית הגעתי פעמים ללדת בבית החולים לניאדו והייתי מרוצה עד מאוד


אשמח לקבל את תשובתכם והתייחסותכם בעניין ד"ר צבי גורן
תודה עינת

לניאדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה