פרטי התלונה

תלונות בית חולים מאיר

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס בלתי נסבל של רופא בחדר מיון נושא התלונה:
רוזנבאום נורית שם/כינוי:
‏שבת ‏23 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בשבת לפנות בוקר (23/8/08) הגעתי באמבולנס למיון .
אחרי טיפול לשיכוך כאבים הועברתי למיון אורטופדי וקיבלתי זריקת מורפיום.
אחרי זמן קצר אמרה לי האחות שעלי ללכת הביתה, למרות שטענתי שאני לא מסוגלת עדיין לעמוד על רגלי
ניתבקשתי ללכת.
ירדתי מהמיטה (ללא שום השגחה או עזרה...) וניסיתי ללכת.
הצלחתי להגיע רק לתחנת האחות, התכסיתי בזיעה קרה והירגשתי שאני עומדת להתעלף.
לידי היה רק אדם אחד, רופא בשם שטיכמן (אני מקווה שאני מדייקת בשם) וביקשתי ממנו מאוד בנימוס אם הוא יכול לתת לי קצת מים מאחר ואני מרגישה מאוד רע.
התשובה שלו (מבלי להעיף אלי מבט) היתה: ... " לא ממני". נדהמתי ואחרי זמן קצר הגיעה אחות ונתנה לי מים והביאו מיטה כי לא יכולתי לזוז וניתבקשתי להשאר בהשגחה מאחר ולחץ הדם שלי ירד נמוך מאוד וכך גם הדופק.
אבקש לברר איך יתכן שרופא יענה תשובה כזאת? האם לא נותרה בו טיפת אנושיות?
אז מה אם הוא רופא? האם לא מלמדים בבי"ס לרפואה שצריך קודם כל להיות אנושי?
זאת היתה תשובה אכזרית יהירה ובלתי ניסבלת.
מחכה לתגובתכם וטיפולכם הנאות בתלונה שלי בהקדם האפשרי.

בכבוד רב
נורית רוזנבאום

נ.ב. פניתי אינספור פעמים בטלפון ואף שלחתי אינספור מיילים ליוסי לוין הממונה על שרות לקוחות ונעניתי כי הנושא בברור, לא מצליחה לקבל שום מענה מדויק יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
נזיפה חמורה ברופא שאינו מוכן להגיש מעט מים. פתרון נדרש :

בית חולים מאיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה