פרטי התלונה

תלונות בית חולים מאיר

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומחפיר מצד מזכירה רפואית בבי"ח מאיר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
שלום וברכה

ביום שלישי ה 16.09.08 ביקרתי במכון האולטראסאונד בבי"ח מאיר.
כחלק מטיפולי פוריות עלי לעבור בדיקת זקיקים
הינני מטופלת במחלקה מזה 4 שנים
ביום שלישי קיבלה את פני הגב' טובה שהיא מזכירה במכון בצורה ברוטלית ביותר.
לטענתה בביקורי הקודם לא התנהגתי יפה.
ביקשתי לדעת מדוע אך לא קיבלתי תשובה
אציין כי הפעם הקודמת בה ביקרתי במכון הייתה כאשר איבדתי את ילדי בהריון ראשון בשבוע 22 באותו ביקור בגלל הנסיבות בכיתי וצרחתי למשמע ההודעה על מות ילדי - אך לאור הנסיבות נראה כי התגובה היתה במקומה ולא כוונה לאיש מאנשי הצוות.

תגובתה של הגב' טובה הפתיעה אותי אך לא הגבתי.
בהמשך ההמתנה נקרא השם "מיטל" ללא שם משפחה מיד קפצתי.
אך טובה צרחה :" מה את קופצת שבי בשקט" "את תלמדי להתנהג"
אציין כי הינני נחשבת לאדם מתורבת נעים הליכות וחברותי.
אני בוגרת תואר שני במשפטים במהלך לימודי ועבודתי עבדתי עם הרבה מוסדות ומעולם לא קיבלתי יחס כזה.
בהמשך לאחר המתנה של כשעה ורבע ביקשתי לדעת מתי תורי להיכנס.
אציין כי מונפקים במכון כרטיסים ולי לא הונפק מס' .
בתגובה ענתה הגב' טובה :" אני אפילו לא מתכוונת לענות לך"

בשלב זה כבר פרצתי בבכי תמרורים, טיפולי הפוריות דורשים המון כוחות נפש והמון אומץ בעיקר לאור מה שעברתי וליחס כזה משפיל לא ציפיתי.

בסערת הרגשות פניתי למזכירה השניה שהתנצלה וטענה שאני צודקת ולא מגיע לי יחס כזה
עו"ס של ביה"ח נכחה גם והתנצלה גם היא
אך הגברת טובה הגדילה לעשות וצרחה: "לא מגיעה לה התנצלות אל תתנצלו בשמי".
טכנאית האולטראסאונד אליה נכנסתי הופתעה גם היא וכאשר ניסתה לברר את העניין צרחה עליה הגב' טובה:

"זה לא ענינך אל תתערבי"

זכותו של כל חולה ליחס אנושי בטח ובטח לכבוד בסיסי
לא השפלתי את הגב' טובה, אין לי שום דבר אישי נגדה
והיא קיבלה ממני את כל הכבוד המגייע לה כבת אדם וכנותן שרות.

אציין כי בשיחה שערכתי עם כמה גורמים אינני היחידה שקיבלה יחס משפםיל שכזה.
ברור לי כי יש מקום לטפל בנגע פן יתפשט ולמנוע יחס דומה לעוד מטופלות במכון.
כמדומני שבי"ח מכובד כמו בי"ח מאיר יוכל לטפל בנושא
וביחסה של הגב' טובה למטופלים.

אציין עוד כי מחלקת IVF הינה מחלקה מקצועית ואמינה ומשמשת כביתי השני מזה מספר שנים.

אשמח לטיפול בנושא

מיטל גולדשטיין.

050-9479689

קרני שומרון ת.ד 13041

עוגמת נפש סוג הנזק :

בית חולים מאיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה