פרטי התלונה

תלונות בית חולים מאיר

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בטיפול וכפיית צום ללא צורך באופן חוזר ונשנה נושא התלונה:
ורדי איטה רחל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
טשרניחובסקי 59, כפר סבא 44281 כתובת:
תיאור הבעיה:
אמי, איטה רחל ורדי ת.ז. 007909013, אשה בת 79, נלקחה ממרכז השיקום דורה בנתניה לבית חולים מאיר ביום ראשון, 24.10.10, לשם התקנת "פיק ליין" חדש בזרועה, תחת זה שנסתם, ושדרכו היא מקבלת אנטיביוטיקה לוריד שלוש פעמים ביום. נאמר לה שבאותו יום שלוקחים אותה - עושים לה את ה"פיק ליין", ועל כן לא לקחה עמה, וגם לא לקחו מלוויה, אבי ומי מאחיותי ו/או אני, שום דבר מהציוד הנחוץ לה לשהות ארוכה מיום אחד. היא אושפזה במחלקה פנימית א'. בסוף היום הודיעו לה שהיא צריכה להיות בצום, כי למחרת עושים לה את ה"פיק ליין", ואכן היא היתה בצום. למחרת לא עשו לה את הטיפול בטענה ש"יש מקרים דחופים יותר". שוב ציוו עליה צום, ולמחרת שוב לא עשו לה את הטיפול בטענה דומה. היה זה כבר יום שלישי, ואז שוב הבטיחו לה ש"בטוח עושים לך מחר" - היינו יום רביעי, ושוב היא נאלצה להיות בצום. ביום רביעי שוב לא עשו לה את הטיפול. ביום רביעי בערב נכנסתי לתמונה וניסיתי לברר עם האחיות ועם הרופא התורן את פשר ההתנהגות המוזרה הזאת. לא קיבלתי כל תשובה הגיונית, ויותר מכך - קיבלתי תשובות מתחמקות ומתנשאות. אחותי נכנסה למנהל בית החולים ביום חמישי בבוקר, והוא סידר שיעשו לה באותו יום את הטיפול, היינו ביום חמישי. לפני הטיפול אמר לה הרופא שהיא בכלל לא היתה צריכה להיות בצום, שהרי אין הרדמה כללית בטיפול זה.
השהות ארוכת הימים בבית חולים מאיר מנעה מאמי את טיפולי הפיזיותרפיה שהיא מקבלת בשיקום בדורה בנתניה, טיפולים שקידמו ביותר את יכולת התנועה שלה, אחרי שהשתתקה בשתי רגליה עקב זיהום שיצר בגבה פרופ' גפשטיין בניתוח צריבת דיסק שעשה לה בסוף מאי 10.
שלושה ימים אחרי תחילת שהותה בבית חולים מאיר איבדה את יכולתה להתיישב במיטה, יכולת שרכשה בעזרת אימוני הפיזותרפיה הנ"ל, ועקב הצומות החוזרים ונשנים נחלשה פיזית, והחלה אף רועדת, ונכנסה גם לדכאונות שכללו בכי רב, אי שליטה על טון הדיבור וכעס רב.
עקב כך שהיא הושלתה מדי יום ביומו שמחר ייעשה הטיפול, היא נותרה כל הזמן ללא הציוד הנחוץ לה להתנהלות הרגילה שלה, שזה כולל מברשת ומשחת שיניים, מטען לסלולר, בגדים, מסרק, חליטות תה מיוחדות שנחוצות לה ועוד ועוד.
נסיגה משמעותית בהתפתחות התנועתית, חולשה, דיכאון, עוגמת נפש, עלבון, השפלה, תחושת נחיתות עצומה. סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

בית חולים מאיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה