פרטי התלונה

תלונות בית חולים מאיר

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפה המדוברת של הצוות הרפואי וכח עזר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
טשרניחובסקי 59, כפר סבא 44281 כתובת:
תיאור הבעיה:
מדוע איש ממנהלי בית החולים לא מטפל בנושא :
השיחות בשפה הרוסית והערבית בין אנשי הצוות הרופאים,האחיות וכח העזר.
האם חולה שלא דובר את השפות האלה אמור להרגיש שהוא מאושפז במדינה זרה? האם זה לא ברור ומוחלט שחובת העובדים לדבר בשפה העברית? מעבר לכך שזה קורה במיון ,זה קורה גם במחלקות ,כאשר התחושה הסוביקטיבית שלי ושל חולים נוספים שמדברים "רק" עברית ! היא שחולה שדובר ערבית ורוסית -זוכה מהצוות הרפואי כולו ליחס וטיפול אישיים ו"מרצים" יותר.
כמו כן כיצד מדיניות של בית החולים מאפשרת בחדר קטן,עם 4 מיטות צפופות שיכנסו 10 אורחים לחולה 10+10 כסאות ומדברים בקולי קולות בלי להתחשב במצבם הרפואי של שאר החולים בחדר,למרות הפניות לצוות הרפואי ,שהיו בחדר ,או שמעו את ההמולה,דבר לא נעשה-בטח לא כמדיניות,(ושוב לדעתי מפעת הפחד שמוצאם הינו ערבים.
אשמח שיעשה סקר בנושא .
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכיוון שפניתי להנהלת בית החולים לפני כשנה באותו נושא ודבר לא נעשה אשמח לדעת מה תשובם ומה דרך טיפולם בנושא. פתרון נדרש :

בית חולים מאיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה