פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בבקשה לדחיית עיסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.9.13 חויבתי בסך 455.86 ליש"ט עבור עיסקה שלא בצעתי בכרטיס האשראי שלי. גיליתי זאת לאחר יומיים והודעתי לחברת כרטיסי האשראי שבקשה ממני לשלוח בפקס טופס הכחשת עיסקה, וכך עשיתי.בזמן שיחת הטלפון נחקרתי כאילו אני אשמה ונאמר לי : בטח את לא זוכרת עבור מה החיוב, למרות שנעשה יומיים קודם ע"י ציוד לחכות דייג.חלף שבוע ולא קרה דבר. התקשרתי שוב ונאמר לי שהטיפול לוקח 45 יום ואקבל מכתב הביתה.אתמול 9.10.13 התקשרה בחורה בשם אלינור ובקשה ממני לבטל הכרטיס.שאלתי מדוע וענתה שזה סכום גדול.שאלתי מדוע עד היום לא נאמר לי דבר בכל שיחות הטלפון ולא זוכיתי עדיין. אמרה קודם לבטל. היות ומחר אני טסה לחו"ל לא יכולתי לבטל הכרטיס ואז בקשתי לזכות אותי.נאמר לי: אולי את לא זוכרת שבצעת העיסקה? ושוב ספרתי לה את פרטי המעשייה שחוייבתי ע"י בית עסק של חכות דייג. הוסיפה אלינור:אבל זה ציוד ספורט.. וכך נמשכה השיחה החוקרת.בקשתי לזכות אותי מיידץ אמרה:טוב אזכה אותך על תנאי.איזה תנאי? היכן הזיכוי?זו שערורייה שכך מתנהל שירות הלקוחותת גם מבחינת היחס ללקוח וגם מבחינת יעילות הטיפול.אבקש לזכות אותי מיידית.אני שוקלת לעבור חברת כרטיסי אשראי לאחר שנים של שימוש בכרטיס ולהתלונן אצל מבקר המדינה. נא טפולכם, תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
זכוי פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה