פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעת פניה להסדר טעות של הפקידה בהנפקת כרטיס אשראי, זכיתי ליחס מזלזל ומעליב מצד שירות הלקוחות ששלחה אותי לכאל כיוון שלה לטענתה "אין סבלנות לאנשים מהסוג שלי".
יש לציין כי אני מחזיק בכרטיס אשראי כאל ואמריקן אקספרס אשר עד היום סיפקו לי שירות מצויין ואדיב.
עלבון סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה