פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מתחת לכל ביקורת - לייף סטייל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על יחס מגעיל מאחת שאמורה לשרת לקוחות.
בתאריך 18.12.13 התקשרתי למוקד שירות הלקוחות של לייף סטייל למס' 09-9725353, לאחר המתנה של 38 דקות על הקו עונה בחורה בשם מאי שכבר איך שענתה, הבנתי שתפסתי אותה ביום לא טוב וכי לא בא לה לתת שירות. לאחר שעזבה אותי על הקו למשך עוד 10 דקות - חזרה אלי ומסרה כי "אין לה מחשב" "אני לא עולה לה" והיא תחזור אליי תוך 3 ימים.
זה קצת נשמע לי תמוה אבל הסכמתי.
לאחר כשעה בדקתי שוב (אולי המחשב חזר) ושוב לאחר כ - 24 דקות ענתה לי גב' מאי בכבודה ובעצמה. מיד כאשר אמרתי היי זו איריס - החלה מאי לצרוח עלי "אבל אני אמרתי שאני אחזור אלייך וברגע זה אני מנתקת את השיחה. אמרתי שאני רוצה מנהל והיא ענתה אני המנהלת אני אחראית ואני לבד כאן אין אף אחד אחר.
וניתקה את השיחה
מאי - אני בזה לך. ולכם ליף סטייל - בושה שאלה העובדים שלכם.

בקיצור, מאי משרות הלקוחות של לייף סטייל. אני באמת לא יודעת איך נותנים לאחת כמוך לעבוד שם.
ואיך את מתחזה למנהלת כאשר את לא.
בזלזול כזה טרם נתקלתי. אנא לטיפולכם במיידי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה