פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש בגין המשך חיוב דמי מנוי על כרטיס אשראי פג תוקף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
העתק: משרד עו"ד פירון

א.ג.נ שלום רב,

שמי עומר ***, מספר ת"ז 30***1767. לפני 5 שנים בעודי חייל בשירות קבע בצבא, הנפקתי כרטיס אשראי של ישראכרט, כרטיס המסתיים בספרות 6042. בתאריך ה 01.06.2013 פג תוקפו של הכרטיס הנ"ל.
ישראכרט בע"מ ואף נציג מטעמה לא טרח לשלוח לי כרטיס אשראי חלופי חדש. כיוצא בזאת, בתקופה שחלפה מאז, חברת ישראכרט בע"מ כלל לא סיפקה לי שירותים ו\או מוצרים.
לתדהמתי גיליתי היום בעת בדיקה שגרתית של חשבון הבנק, שישראכרט המשיכו לחייב את חשבון הבנק שלי בדמי מנוי מדי חודש בחודשו, כאילו היה לי כרטיס אשראי מטעמם בתוקף.
עקב המתואר לעיל אבקש:
1. לפצות אותי באופן מיידי בסכום החודשי שנגבה ממני במשך כל הזמן שעבר מאז יוני 2013. הסכום החודשי היה 28.42 ₪. (להלן גובה ההחזר כ- 19 חודשים * 28.42 ש"ח, סה"כ 539.98 ש"ח לפני ריבית והתאמה)
2. להסירני מרשימת הלקוחות של חברת ישראכרט בע"מ.
3. לבטל את החיוב החודשי שלא יחזור בשנית. אני כבר פועל מול הבנק לחסום מהצד שלי.

אודה לשיתוף פעולה.

בברכה,
עומר ***
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה