פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום דרך כרטיסי אשראי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ- שש שנים, רכשתי שירותי גלישה באינטרנט מחברת נטוויז'ן ושילמתי דרך חברת אשראי ישראכרד. לפני כשנתיים עברתי לספק אינטרנט אחר(ברק 013) , והודעתי לחברת נטוייז'ן שאיני מעונין בשרותיהם ושיפסיקו לחחיב את חשבוני ואכן הבטיחו לי טלפונית שכך יהיה. (לא מוכנים לשלוח בכתב כמובן!! למרות בקשתי) להפתעתי... לאחר כחצי שנה שבה לא גבו ממני תשלום כלשהו.. מצאתי חיוב בבנק, דרך כרטיס האשראי, לטובת נטוויז'ן. התלוננתי, אמרו שזה טעות וקיבלתי זיכוי. לאחר מספר חודשים שוב חזר על עצמו סיפור זה ושוב התלוננתי וכספי הוחזר. כאשר זה חזר עצמו בפעם השלישית מחיתי נמרצות וביקשתי מחברת האשראי לא לכבד הוראת תשלום מבית עסק זה.
כאן ההפתעה הגדולה ביותר. חברת האשראי הודיע לי שאיני יכול לתת הוראה כזו, כלומר שאם מסרתי את פרטי כרטיס האשראי שלי לבית עסק מסוים, אין באפשרותי לחסום בית עסק זה למרות שהקשר העיסקי בנינו הסתיים ואז נוצר מצב שבית העסק מזרים הוראת תשלום לבנק דרך כרטיס האשראי והדרך היחידה שלי להתגונן מפני זה הינו לעקוב כל חודש בחודשו ולבדוק האם כל השורות שמופיעות בחשבון אינן שגויות (במקרה הטוב).
האם זה סביר והגיוני שאיני יכול לתת לחברת כרטיס האשראי הוראת ביטול לעסקה מסוימת???
תודה

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה