פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול בפנייתי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביא את אכזבתי הרבה מחברת ישראכרט, במשך שנה אני פונה לחברה בקשר להחזר כסף שנגנב מחשבוני בפז, אשר חתמתי והצהרתי כי זו לא חתימתי כפי שהם ביקשו ממני לעשות. באותה תקופה הייתי חיילת והכסף שנגנב היה יותר מהמשכורת שלי כחיילת.
הזלזול וחוסר מקצועיות שנתקלתי בהם לא יאמנו. במשך כל התקופה הנ"ל הועברתי ממחקלה למחלקה, מנציג לנציג הועברתי לפחות בין 5 נציגים אם לא יותר (לא כולל מפניות הציבור) אשר לא ידעו על מה אני מדברת, ולא ידעו מה לענות לי, כל אחד מהם הביא תשובה שונה מהשנייה. ציינו כי ורד דיברה איתי, אשר איני יודעת מי זו, וכאשר ביקשתי לדבר עימה, אמרו כי ורד לא מדברת עם לקוחות, אז איך בדיוק היא דיברה עימי?
אני כבר לא מדברת על העובדה שמעולם לא קיבלתי אף לא מכתב אחד מסודר עם תשובה כלשהי כאשר הבטיחו שישלחו אליי לפחות 3 פעמים את המכתב, גם אף נציג לא הועיל בטובו לחזור אליי לגבי הבירור אלא אני זאת שיוצרת קשר עם החברה. בנוסף עם כל תאום הציפיות שנקבעו עימי לחזרה אני עדיין מחכה לשיחה מהם, במיוחד מפניות הציבור לפניות משני נציגים. דבר זה מראה על חוסר אכפתייות וחוסר נאמנות כלפי לקוחות, אשר הם אמורים להיות במקום הראשון
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בפנייתי, בהחזר כסף ופיצוי הולם על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה