|
|
|
|
|
|
חיוב לאחר ביטול הכרטיס |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שנאבד לי הכרטיס דאגתי לבטל אותו כנהוג ככל הנראה מישהו שמצא אותו החל להשתמש בו לצרכיו ולמרות שביטלתי הוא הצליח.
התוצאה הייתה שאני חוייבתי על החשבון שלו למרות שעשיתי את המעשה הנדרש כשנאבד כרטיס.
כאשר התקשרתי לחברה להגיד להם את מה שקרה הם בהתחלה לא האמינו לי ואמרו שאני גיהצתי את הכרטיס ולאחר שהתברר שזה לא אני לפי החתימות הם אמרו שהם יתחילו לטפל בנושא ומאז אף אחד לא פנה אלי בנושא וכל פעם שהתקשרתי אמרו שיעבירו את זה לאחראית ויחזרו אלי וכמובן שאף אחד לו חזר.
וכל זה נמשך כבר חודשים...
|
וכספי |
סוג הנזק : |
שיחזירו לי את מה שמגיע לי ויותר על השיחות שהוצאתי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|