פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב למתן החזר כספי בגין חיוב עמלה ע"י הבנק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני בעל כרטיס אשראי בינלאומי אשר בו אני משתמש תכופות במהלך נסיעותי לחו"ל.
בתאריך 04/06/06 הוגשה בקשה ע"י ישראכרד לחיוב חשבוני על סך 20,938.11 ₪ (עבור חודש מאי) אך הבקשה נדחה ע"י הבנק ולאחר בירור טלפוני של ישראכרד עימי נתברר שכרטיס האשראי זויף "וגוהץ" באנגליה בסך כולל של 15,738.11 ₪ .
בעבור דחיית חיוב החשבון ע"י הבנק לתשלום סך 20,938.11 ₪, חויב חשבוני ע"י הבנק בעמלת החזר חיוב על סך 45.20 ₪.
חשוב להדגיש כי במידה וכרטיס האשראי לא היה משוכפל (מזוייף), משמע לא היו מבצעים "גיהוצים" שלא ביוזמתי אזי סכום החיוב המקורי היה סך כולל של 5,200 ₪ בלבד וכמובן שהבנק לא היה מבצע דחייה ואכן היה מאשר את העברת הסכום של 5,200 ₪ לזכות ישראכרד, סכום אשר צרכתי בפועל.
מכיוון שלא היה לי שום צד בעניין והחזר החיוב ע"י הבנק בוצע עקב חריגה שנבעה "מפריצת" הכרטיס (ובמיוחד שישראכרד לא השכילו לשים לב), ביקשתי לקבל בחזרה מחברת ישראכרד את סכום עמלת החיוב אשר ניגבתה ממני ע"י הבנק, סך 45.20 ₪ (לא כולל ריבית וההצמדה).
לאחר שפניתי לחברת ישראכרד קיבלתי תשובה שאין הם מחזירים עמלות שניגבו מהבנק למרות שלבעל הכרטיס אין צד בעינין ולמרות ששלחתי מספר מכתבים נוספים לא זכיתי למענה נוסף.
אבקש את עזרתכם בטיפול בנושא זה.

בתודה מראש,
נתן
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר עמלה פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה