פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל של חברת ישראכרד ללקוחותיה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-10/09/06 הפנתי את אחיותי לבית קפה בשם "ויצמן 22" כאשר בידיהם שובר 1+1 המקנה ארוחת בוקר נוספת בהזמנת ארוחה ,יש לציין ששובר זה נשלח לי ע"י ישראכרט בדואר לאחר שקבלתי מהם שובר בצירוף לפרוט ההוצאות החודשי והייתי מרוצה מאוד ,פניתי לחברה והתענינתי בשובר נוסף והמוקדנית אשר ענתה לי התנתה זאת בפקס ששלחתי עם השובר הקיים ואכן אישרה זאת ושלחה את השובר ואף שובר נוסף כלומר 2 שוברי א.בוקר נוספים , כאשר הגיעו אחיותי לבית הקפה נמסר להם כי השובר מזויף וכי הוא לא יתקבל בבית הקפה הנ"ל באותו הרגע שוחחתי עם נציגי ישראכרד הרבים שלא ידעו לתת הסבר ורק לאחר 3 שעות טלפנה אליי נציגה אחראית מהשיווק ומסרה כי היא תבדוק את העניין ותחזור אליי עם תשובה אך לצערי מאז לא הגיעה תשובה למרות פניותי החוזרות ונשנות ואולם הנ"ל מסרה כי היא מצטערת אבל לא יודעת אם תוכל לעשות דבר פרט להפסקת התופעה של שליחת יותר משובר 1 לטיפולכם המסור .......
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם שיכפה על עוגמת הנפש והבושה שנגרמה לשניי פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה