|
|
|
|
|
|
חלמאות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני ממגורשי נווה דקלים. עקב הפינוי ושיבושי שירות הדואר לא ידעתי על אירועי הופעות ה-30 לישראכרד המידע על כך הגיע בדואר מנותב כשבוע לפני המופע. כשנודע לי והתקשרתי להזמין נאמר במענה הקולי שאזל הופניתי לשירות לקוחות. ידעתי אותם על מצבי ועל כך שהדואר לא מגיע בזמן כיון שהוא מנותב. הטלפנית אמרה שזה יועבר הלאה מאז לא נוצר איתי שום קשר. כ3 שבועות לאחר המופע הגיעו 2 כרטיסים בדואר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|