פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס שאבד מצליח לעבוד לבד! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/09/2005 אבד כרטיס גולד-מסטאר-כארד שהיה ברשותי, בו ביום הודעתי על כך לחברה הנ"ל והודעתי שאין ברצוני לקבל כרטיס אחר במקום זה שאבד. כמובן שהודעתי במקביל לשאר הגופים שהיה ברשותם אישור על הוראת קבע לכרטיס על עניין האובדן וסיפקתי אפשרות חלופית.
ארגון צדקה מסוים שהיה לו אישור ממני, לשלוח חיוב חודש בחודשו (לא עסקת תשלומים), המשיך לשלוח חיוב (הוא לא אמור לדעת שהכרטיס בוטל ואני שכחתי מעניין התרומה). חברת ישראכרד המהוללה המשיכה לאשר את החיובים ולא טרחה ליידע אותי או את הארגון ע"כ שהכרטיס בוטל.
ברצוני לציין שהארגון הנ"ל מוכר לי אישית ואני עד היום תורם להם (בכרטיס אחר כמובן), אני אישרתי להם בזמנו למשוך סכום מסויים כל חודש למשך שנתיים.
באוקטובר האחרון החליט מי שהחליט בישראכרד לא לאשר את החיוב של נובמבר
וכך קרה שהתקשרו לי מאותו ארגון והודיעו לי שהחיוב לא כובד, לאחר בירור הבנתי שהסיבה היא בעצם שהם עדיין מחייבים את הכרטיס ש"מת" מזמן.
מה עוד שב-2 לחודש הם חייבו את מה שלא אישרו בנובמבר ולא עזרה שום טענה שטענתי, על כך שאין ברצוני לאשר את העסקה (כידוע תרומות ניתן לבטל ללא סיבה) ובאמת חוייבתי ב-2 לחודש.
התקשרתי לישראכרד ושם אמרו לי שני דברים: 1. למה לא בדקת את "פרוט הפעולות" שנשלח אליך בסוף כל חודש. 2. מערכת ישראכרד לא מצריכה אישור על כל עסקה שמתבצעת וכך קרה שבמשך יותר משנה אושרה עסקה על כרטיס ש"מת" בשנה שעברה.
לגביי סעיף 1 אמנם טעות שלי במידה מסויימת ולמה רק במידה מסויימת מכיוון שאולי חשבתי (וכך באמת חשבתי), שהם פשוט ממשיכים לשלוח מסיבה של פרסומת או כל עוד שיש לי כוכבים אז אני ממשיך לקבל עדכון (ת'אמת לא כל-כך היה אכפת לי למה הם שולחים פשוט זרקתי את זה לפח מיד). בעיה שניה היא הרי אני ביטלתי את הכרטיס ולא ביקשתי חלופי כך שיכול הייתי להיות בחו"ל כל אותו הזמן ואז גם אם הייתי רוצה לבדוק את תיבת הדואר לא הייתי יכול וגם לא הייתי חושב לבקש ממישהו לחפש פירוט חודשי מישראכרד הרי הכרטיס "מת".
בעניין סעיף 2 הטענה כבר "מפחידה", למה? כי בעצם ישראכרד מודיעה לך שאפשר להמשיך לחייב כרטיס ש"מת" ואף-אחד לא יטרח אפילו לבדוק. נניח שהזמנת פיצה בטלפון יומיים אחר-כך בוטל הכרטיס (הסיבה לא משנה רק העובדה שלא בוקש כרטיס חלופי) חודש אחר-כך המוכר בפיצריה החליט שאתה מזמין אותו לפיצה ושלח את הפרטים של הכרטיס שלך, אז מה, אתה תשלם! ואותך יאשימו שלא בדקת אבל הייתי בחו"ל! לא תופס, הכרטיס בוטל! לא אכפת לנו!!!!!
במקצועי אני איש תוכנה, הסיבה היחידה שעולה לי בראש שבישראכרד ממשיכים לחייב כרטיס ש"מת", זה העמלה שהם מרוויחים, אחרת איך יכול להיות כרטיס אם מספר יחודי (לא היה ולא יחזור אותו מספר) שממשיך לפעול אחרי שביטלו אותו.
לסיכום, אף גורם בישראכרד לא היה מוכן להבטיח לי שהכרטיס ש"מת" מזמן לא יקום לתחיה שוב, אלא "עליך לשים לב אם נשלח אליך חיוב חודשי בכרטיס ואז לדווח לנו".
מי אמר שאנו בשנות ה-2000.
כספי סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה