פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד עסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש תשיעי שילם לקוח עבור עסקה אבל ביקש לפצל את החיוב ל2 חיובים אנחנו לא ראינו בבקשה זו שום בעיה וכבדנו את רצונו (מה עוד שבעבר בצענו עסקאות דומות שכובדו)
ולתדהמתי חברת האשראי הודיעה לי שהיא אינה מכבדת עסקאות אילו ללא הסבר מתקבל על הדעת .
הריני לציין שמספר העסקאות הוא קרוב ל10 והסכום הוא קרוב ל2000 שח
בברכה איציק
כספי סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה