פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה חוזרת ונשנה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני פנתי למוקד הטלפוני כמה פעמים וכן למוקד פניות הציבור.
תלונתי היא כי אני לא מקבלת את דו"ח של כרטיס האשראי, בפעם ה-3 . הכוונה, כל חודש שלא קיבלתי יצרתי קשר, חיכיתי כ-רבע שעה עד שנענתי, ונתנו לי את המס' של פניות הציבור, ששם נאמר כי הנושא יטופל.
הדו"ח נשלח ע"י חברה אחרת, לא ע"י הדואר, והם לא מגיעים אלי.
בפעם האחרונה-חודש שעבר שלא קיבלתי-יצרתי קשר עם פניות הציבור והם וודאו את הכתובת למשלוח.
והפלא ופלא קיבלתי את כל העתקי הדו"ח-הכוונה את כל העתקים-2 העתקים שנשלחו ע"י הנציגים וכן את הדו"ח המקורי עם החוברת של ישראכרט.
מענייון לא?
בכל מקרה אני פונה שוב, כי לא קיבלתי, אני לא פונה טלפונית, כי נמאס לי כבר.
אני מקווה שהחוברת תשלח, ולא בעוד שנה. ומקווה שהדבר לא יחזור.
הדו"ח הינו משהו שאני זכאתי לו, הרי אתם מורידים מחשבון שלי ואני אמורה לעבור עליו, ובמידה ויש לי תלונה, איך אני אמורה לערר עליו? הרי יש לי 30 יום- שבמסרתם טרם קיבלתי את הדו"ח?!!!!!!!!
לידיעתכם-תמיד יש אפשרות של חברה אחרת-אתם לא היחידים שקיימים, ישנם חברות אחרות.
@ לתשומת לבכם, כך לא מעודדים לקוחות אלא מייעשים אותם!!!!!
והדבר הינו נכון לגבי אימי-שלא קיבלה-זאת אומרת כי 2 לקוחות יכולים בשקט לעזוב אתכם-וכן אתם יודעים כי שם רע קשה לתקן!!!!
לשלוח+ לוודא כי הגיעו העתקים-אתם מחוייבים לכך!!!!! פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה