פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדוע אין תגובה לתלונתי? נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביטלתי כרטיס אשראי ולא ביטלו בפועל נושא התלונה:

‏יום רביעי ‏08 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:

שלום נציג שירות חברת ישרכארט

בתאריך 8.11.06 נגנב לי ארנקי ממשרדי בעבודה. התקשרתי לישרכארט כדי לבטל את שני כרטיסי האשראי שברשותי באותו יום (יש ברשותי פירוט שיחות).
כאמור ביטלתי את שני כרטיסי האשראי.
בתאריך 12.11.2006 התקשרתי במקריות שוב לישרכארט כדי לברר האם בוצעו עסקאות בכרטיס ונאמר לי כי רק כרטיס אחד בוטל ולא שניים.
כעסתי מאוד ולא הבנתי כיצד אירע הדבר. נאמר לי כי יחזרו אליי. וכך עשו חזרו אליי באותו יום כמה פעמים עם שאלות ומאז לא קרה דבר. לא אמרו לי כיצד זה קרה ולא קיבלתי שום הסבר.
אני שואלת אותך נציג יקר: מדוע לא ביטלו את כרטיסי באותו יום?
אני דורשת הסבר מלא ......

בכבוד רב
עוגמת נפש, סוג הנזק :
הולם פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה