פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא ברור וחוסר אפשרות לבירור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הגיע לי חיוב מוזר בכרטיס ישראכרט תחת הסעיף "החזר-אין הרשאה" הסכום 339.10 ש"ח.
ביום חמישי שעבר 25.1 התקשרתי ל"מוקד הזהב" לאחר המתנה ארוכה, שבה האזנתי לפרסומות והודעות של ישראכרט, ולאחר תפריטי משנה והקשות רבות, הגעתי לנציגת השירות אשר לא ידעה מה זה, והבטיחה לי שיחזרו אלי עם תשובה בהקדם.
כמובן שלא חזרו. ביום שישי התקשרתי בשעות אחה"צ- לאחר דקות ארוכות כנ"ל קיבלתי הודעה מוקלטת שסגור...היום (ראשון 29.1) התקשרתי בשעות הפעילות והתייאשתי אחרי המתנה ממושכת מאוד.
ניסיתי לחפש ישועה באתר האינטרנט, נרשמתי לאתר אך גם דרך האתר אין כל אפשרות לבירורים או התקשרות.
וזה כבר השירות לכרטיס זהב...פשוט בושה.
להסביר לי מה פשר החיוב, לענות בזמן סביר, ולהחזיר תשובה כשמבטיחים פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה