|
|
|
|
|
|
המתנה למענה טלפוני |
נושא התלונה: |
יום ראשון 11 פברואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הבוקר נסיתי להתקשר לבירור חיוב שגוי שבוצע בכרטיס ישרכרד זהב שברשותי
עשיתי זאת לטלפון ישיר ללקוחות כרטיס זהב
נעניתי לאחר כ30 דקות המתנה על חשבון זמני היקר ועל חשבון הטלפון שלי תוך השמעת פרסומות ברצף. הטלפונאית אמרה שיש שיחות רבות ביום א'..
כמובן שבזבזתי עוד 15 דקות יקרות ושלחתי פקס לשירות הלקוחות שלהם
זלזול כזה לא פגשתי כבר זמן רב,הבטחתי לעצמי כי בהזדמנות הראשונה אחליף כרטיס אשראי.
|
עוגמת נפש+ עלות טלפון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|