פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור של חברת ישראכארט מור נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי יצחק זוארץ(אח של רותי זוארץ המוסרת לך ד"ש חם).
המקרה שלי הוא כדלקמן: בתאריך 1ץ3ץ2007 ביקשתי לעבור סניף מבנק הפועלים לבנק יהב.
כמובן שהחלתי בכל הפרוצדורות הקשורות לכך כולל העברת כל חיובי כרטיסי האשראי שברשותי לסניף הבנק החדש.
כל שאר הכרטיסים שברשותי הועברו בצורה חלקה כולם מלבד אחד.
ישרכארט מור שברשותי. למרות שהבנק אישר את חיוב זה והאישור כמובן נשלח לחברת ישראכרט מור באמצעות הדואר.
לאחר שהתקשרתי לחברת ישראכרט לאחר שבוע הם טענו כי החיוב החתום לא הגיע למחוזותיהם.
למרות זאת הלכתי לסניף הבנק יהב והצאתי עותק המראה כי ההרשאה הזאת פתוחה קיימת ושרירה אשר נשלחה פעם נוספת לישראכרט הפעם דרך הפקס.
גם הפעם בטענה שהאישור ללא חותמת הבנק ולכן פיקססתי להם את אישור זה פעם נוספת.למרות שהתקשרתי שוב לווודה את הקבלה, טענו שאישור זה אינו מספק וטענו שיש לשלוח לי טופס (שכבר נשלח אלי בעבר שאותו ואני חייב לפקסס שוב למחוזותיהם), לאחר תחנונים בקשתי אופציה אחרת ונאמר על ידי פקידה בשם דלית כי אם אשלח את האישור החתום ע"י בנק יהב כולל בקשה מיוחדת בתחתית הדף בכתב ידי כי אני מעוננין להעביר את חיובי הישראכרט מהבנק הישן לחדש זה סוף סוף יקרה.
לאחר ששלחתי את הפקס, הפקידה שאיתה נסיתי לוודה את הקבלה טענה שזה איננו מספיק.
בתסכולי ממש צרחתי עליה שזה לא ייתכן ובקשתי ממנה כי תבדוק את הנושא עם הפקידה בשם דלית והיא לאחר חמש דקות המתנה על הקו טענה ואני מצטט "הכל בסדר".

היום צלצלו אלי ממחלקת הבטחון של ישרכארט בטענה שזה לא ייתכן שאני אבטל את הכרטיס שברשותי וכי מבחינתם הוא פעיל(פקיד בשם אלי).
ואני צפויל צעדים שנוקטים בחוק.בואי נגיד שקצת כיליתי את זעמי עליו בטלפון. ולאחר דין ודברים שלחתי לו את הפקס ששלחתי למחלקת הנפקות בישראכרט,לאחר שעה הוא שב אליי וטען הכל תקין.
אני חושב שאני קורבן לאי -סדר אחד גדול ואני חרד כי הפרטים של הכרטיס שלחתי בפעם הראשונה פשוט הלכו לאיבוד והגיעו השד יודע לאן.
בנוסף אני חושב שמגיע לי פיצוי על כל הטרטור הזה..... ואני מקווה כי זו הפעם האחרונה שאני צריך לעסוק בנושא הזה...
אשמח אם מדורכם יהי מעורב במהלך העניינים ואולי אצליח לפתור את העניין.

נזק כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי של אובדן זמן וטיפול בפקסים+עוגמת נפש פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה