פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס ישראכרט web לא פועל. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 21 לחודש מרץ הזמנתי דרך אתר האינטרנט כרטיס WEB החדש שמאפשר לקנות דרך האינטרנט באנונימיות,ניסיתי את הכרטיס בכמה אתרים,משום מה רק באתר אחד הכרטיס עבד.
התקשרתי לתמיכת אינטרנט,לא ידעו לענות לי מדוע הכרטיס לא עובד אז העבירו אותי למחלקת בירורים נציגה בשם חלי שעשתה גדול לברר בכל מני מחלקות אפילו כמו אישורים ועוד בשמך שעה על הקו ניסתה לעזור לצערי ללא הצלחה,נציגה בשם חן התקשרה יום אחרי וגם ניסתה לברר מה קורה אמרה שתתקשר יום ראשון ולא התקשרה,אז התקשרתי בעצמי ואמרתי שאני לא מעוניין בכרטיס יותר מכוון שלא עובד,שלחתי פקס לליאורה,ורשמתי לה שהכרטיס לא עובד ועל כן אני רוצה שיחזירו לי את עמלות הטעינה ופריקה חזרה(אין לי בעיה שיקחו עמלות אם הכל עובד כראוי) אך לצערי ליאורה בחרה להתעלם מחלק זה והחזירה את סכום הכרטיס ללא עמלות.
התקשרתי שוב לבירורים וקרין והיא ראתה את הפקס ששלחתי והעבירה לבכירים שיטפלו בזה,החזירו רק עמלת פריקה...חבל שמתעלמים מהבעיות שיש לישראכרט בכרטיסים ואין דרך לפתור אותם לכן נאלצתי לבטל כרטיס כזה,ויותר חבל שלא יזמו את החזר העמלות מעצמם ואני צריך לרדוף אחריהם עבור עמלה מטופשת של כמה שקלים בודדים של כרטיס שלא עובד.
כספי סוג הנזק :
שיחזירו גם את העמלה של טעינה. פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה