פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת כספים ומנכל ישראכרד לא עונה למכתבים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי עסקה בנטאקשן בתאריך 1/7/05רכישת מסך דרך חברת נתי סקאל למחרת ביטלתי את העסקה חברת ישראכרד החזירה לי חלק מהכסף סכום של 312 שח לא החזירה לי עד היום כתבתי כמה מכתבים לנטאקשן ולמנכל ישראכרד מחלקת פניות הציבור טוענים שהמנכל לא עונה לכתבים
עילבון סוג הנזק :
שמנכל ישראכרד יקרא את מכתבי בעיון ויענה לי תשובה פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה