אי זמינות של שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רצון לקבלת מידע על עיסקה שנחסמה ע"י חברת האשראי ( לא היה ניתן לבצע את העיסקה בגלל הודעת חסימה שהתקבלה על מסך המחשב בבית העסק לאחר התקשרות לחברת האשראי ) .
במשך יומים (08,09-10)אני מנסה להתקשר לחברת האשראי כדי לקבל את המידע הנדרש וממתין בין 10 ל- 30 דקות על הקו ( לא נזכיר את המסלול המיגע והמפרך של המענים האוטמטים וכ'ו) , עד שמתייאש ומנתק , השארתי את הפרטים שלי למעלה מ 5 פעמים ( מספר טלפון וכו' ) ולא חזרו , בדרך עקלקלה הצלחתי להשיג את מספר הטלפון של פניות ציבור ( לא מפורסם ב 144 ) , התגובה היתה - העברה של השיחה שלי לאותו מקום שבו אני ממתין עד אין קץ ובסוף מנתק , התקשרתי עוד פעם והבטיחו שיחזרו אלי ( לא חזרו ) התקשרתי עוד פעם ופקידה "אדיבה " הסבירה לי שזה מרכז תלונות ולא מרכז בירורים , ניסתי להסביר שזו בדיוק הבעיה , אני רוצה להתלונן על העבודה שאני לא מצליח לקבל שרות , התשובה היתה שיחזרו אלי , שאלתי מתי , אמרה שאין מושג מתי שיצא להם , ביקשתי התחייבות , אמרה בקוצר רוח ש-היום יחזרו (08/10 ) ולהפתעתי הרבה , אף נציג שרות לא חזר אלי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מתן מידע על מצב חשבון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|