פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זמינות של שרות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רצון לקבלת מידע על עיסקה שנחסמה ע"י חברת האשראי ( לא היה ניתן לבצע את העיסקה בגלל הודעת חסימה שהתקבלה על מסך המחשב בבית העסק לאחר התקשרות לחברת האשראי ) .
במשך יומים (08,09-10)אני מנסה להתקשר לחברת האשראי כדי לקבל את המידע הנדרש וממתין בין 10 ל- 30 דקות על הקו ( לא נזכיר את המסלול המיגע והמפרך של המענים האוטמטים וכ'ו) , עד שמתייאש ומנתק , השארתי את הפרטים שלי למעלה מ 5 פעמים ( מספר טלפון וכו' ) ולא חזרו , בדרך עקלקלה הצלחתי להשיג את מספר הטלפון של פניות ציבור ( לא מפורסם ב 144 ) , התגובה היתה - העברה של השיחה שלי לאותו מקום שבו אני ממתין עד אין קץ ובסוף מנתק , התקשרתי עוד פעם והבטיחו שיחזרו אלי ( לא חזרו ) התקשרתי עוד פעם ופקידה "אדיבה " הסבירה לי שזה מרכז תלונות ולא מרכז בירורים , ניסתי להסביר שזו בדיוק הבעיה , אני רוצה להתלונן על העבודה שאני לא מצליח לקבל שרות , התשובה היתה שיחזרו אלי , שאלתי מתי , אמרה שאין מושג מתי שיצא להם , ביקשתי התחייבות , אמרה בקוצר רוח ש-היום יחזרו (08/10 ) ולהפתעתי הרבה , אף נציג שרות לא חזר אלי
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן מידע על מצב חשבון פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה