פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שמוש לרעה בנתוני כרטיס אשראי ע"י חברה ואי רצון של מחלקת האשראי לא לגבות חיוב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אחד העובדים שלי בקש מקדמה בצורת תשלום חובו לחברת יס שרותי לווין. הסכום היה 265.80 ש"ח. הסכמתי לבצוע. מרגע שהיה להם את נתוני כרטיס האשראי שלי הם הצטרפו לחגיגה וגבו ממני כל חודש כל מיני סכומים עד שעליתי על זה. פרט לגניבה של חברה זו תלונתי היא גם לחברת האשראי שמרגע שהודעתי להם על הגניבה הם היו צריכים לעצור חיובים נוספים עד לבירור ולא הפוך שקודם הם יבררו ורק אח"כ יחזרו, כי אני לא רוצה שיגנבו ממני, גם אם יחזירו אח"כ, וכן שאם אני מודיע לחברת האשראי לא לכבד סכום מסוים עליהם על אתר לעצור את החיוב. הכל מוגבה בפקסים ותאריכים.
כספי סוג הנזק :
לעצור מיד את החיוב ולהחזיר את הכסף בחזרה פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה