פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העדפת ספק על לקוח ישראכרט נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש ספטמבר ביצעתי הזמנה בחברת דיירקט סחר בתשלומים. למרות זאת חברת דיירקט סחר ביצעה את החיוב בתשלום אחד. פנייתי לחבת האשראי ישראכרט עם כל פירוט העיסקה מספר העיקה סכום ומספר תשלומים.
למרות פניתי לחברת ישראכרט לפני חודש בע"פ ובכתב. לא מוכנים לבטל את העיסקה ולהחזיר לי את התמורה שנגבתה מראש.
פניתי לספק בע"פ ובכתב לבטל את העיסקה. כמוכן לא לקחתי את המוצרים שלא הגיעו במועד שנקבע בעת ההזמנה.
כספי סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה