פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תודה לישראכרט סוף סוף שרות נאות ללקוח החברה נושא התלונה:
גרינבאום- מעבדה ניידת רחובות דני שם/כינוי:
‏יום שישי ‏14 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
חברת "תבל" המייצגת את חברת HOT ניסתה לגבות כספים עבור שרות טלויזיה בכבלים למנוי שבוטל, ולמרות הפצרות, והודאות אישיות, החברה המשיכה בשלה, אך התערבות של חברת ישראכרט בהמשך למכתב אחד בלבד מנעה מהחברה הזו למשוך כספים מחשבוני, יש לציין שהחברה הנ"ל ממשיכה לנסות ולגבות כספים שלא כדין, אך את החשבוניות שנשלחות אלי אין בכוונתי לשלם, על כן תודתי עבור שרות נאה לחברת ישראכרט
דני גרינבאום רחובות
כספי סוג הנזק :
שחברת ישראכרט תמשיך לטפל בלקוחותיה נאמנה, כי הלקוח פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה