פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס האשראי על חיוב שלא ביצעתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עברתי על החיובים שהגיעו אליי מחב' ישראכרט ולתדהמתי אני מגלה שחויבתי על סכום של 320 ביטוח רכב מחב' הראל. יש לי ביטוחי רכב אבל לא בחברת הראל וככה התחיל מסע הייסורים:
התקשרתי לחב' הראל נתתי להם את מס' האשראי והם אמרו לי פרטים של אדם אחר עם מס' רכב שאינו שלי שאלתי אותה איך יכול להיות דבר כזה אמרה לי שהיא אינה מטפלת לפנות למרכז הגבייה של חב' הביטוח.פניתי למרכז גבייה של הביטוח (אני לא רוצה לספר כמה זמן לקח לי להשיג אותם) עד שהשגתי איזשהיא פקידה אמרה לי שהיא צריכה לברר את הנושא לקחה מס' טלפון ואמרה שתחזור אליי. במקביל פניתי אל חב' ישראכט לנסות לברר את הנושא אמרו לי לשלוח למח' בירורים פקס ושיחזרו אליי. לבנתיים חזרתי אל פקידת חברת הביטוח(כמובן שלא טרחה לחזור אליי) ואז מתברר שבאמת נפלה טעות. לאותו בחור יש אותו מס' אשראי רק עם ספרה אחת שונה והיא הקישה בטעות את המספר אשראי שלי והיא גם הודתה בטעות ואמרה שתשלח לחברת ישראכט שיזכו אותי תוך 48 שעות (ממש חוצפה הכסף שלי) אבל דבר אחד אני רוצה לדעת איך זה יכול להיות שהפקידה אומרת שהקישה את מס' האשראי היא לא הקישה ת.ז לא הקישה תוקף כרטיס ובכל זאת חב' ישראכרט אישרה לה את העסקה??????????.איך יתכן הדבר????? הרי זה אמור להיות בלתי אפשרי להזין עסקה רק עם מס' אשראי ללא ת.ז וללא תוקף.(עסקה ידנית או טלפונית )ודרך אגב ששאלתי בחב' ישראכרט איך זה יתכן הנציגת שירות אמרה שבחברות ביטוח יש דרכים לעקוף את הנושא.את הבירורים שלי עדיין לא סימתי עדיין מנסה להבין איך יכולים לקחת לך כסף בכזו קלות (יכול להיות שגם כלל לא תשים לב אם אינך עוקב אחרי הוצאותיך)
יום עבודה שלם ביזבתי בטלפון בין חברת האשראי לבין חברת הביטוח.

עוגמת נפש, סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה