|
|
|
|
|
|
רשלנות והתנהלות גרועה |
נושא התלונה: |
יום שישי 02 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כלקוח חב. ישראכרט שלחתי פקס ב 2/11/07לבירור ולביטול כרטיס האשראי ולא חזרו אלי גם בשיחה טלפונית עם נציג בשם ויקטור ממש לא אדיב וסירב להעביר את השיחה לפניות הציבור השירות בישראכרט ממש גרוע ביחס לחברות אחרות לכרטיסי אשראי העיקר השם הפטריוטי שממש לא מתאים להתנהלות ישראכרט העיקר הפרסום שממש מגוחך" ישראכרט להנות מהחיים" גם ההמתנה לנציג שירות ממש ארוכה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|