פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי במוקד הנפקות ישראכרד נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.11 יצרתי קשר עם מוקד הנפקות של החברה על מנת להזמין כרטיס ישראכרד אשמורת (כרטיס המיועד למורים). נציג השרות שענה לשיחתי ביקש ממני לשלוח פקס עם הפרטים שלי וחתימה על הוראת קבע מאחר וזהו כרטיס חיצוני. כבר באותו יום ביצעתי את הדרוש ופיקססתי לחברת ישראכרד.
וידאתי עם נציגת שרות אחרת שהפקס הגיע ושאלתי אותה מתי אקבל את הכרטיס, היא הבטיחה שזה יקח שבוע לכל המאוחר.
חיכיתי יותר משבוע ולא קיבלתי את הכרטיס. יצרתי שוב קשר עם מוקד השירות שם נאמר לי כי כל הפרטים שלי התקבלו והוזנו במערכת ושאין שום בעיה, הכרטיס יתקבל תוך ימים ספורים!
חיכיתי שבוע נוסף אך לא קיבלתי את הכרטיס. התקשרתי למוקד השירות פעם נוספת ושם נאמר לי שהכרטיס בכלל לא הונפק!!! חשוב להוסיף שהנציגה אף לא ראתה את פרטיי במערכת. כעסתי מאוד ולכן קיבלתי הבטחה שאחראית המוקד תיצור עמי קשר.
האחראית יצרה עמי קשר (אם איני טועה שמה כרמית) ביום שלישי לפני שבוע. בשיחתי עימה היא הבטיחה שאקבל את הכרטיס לפני תום השבוע, בנוסף הבטיחה שמעתה בכל בעיה בנוגע לקבלת הכרטיס אשוחח אך ורק עמה ולא אעבור יותר בין הנציגים ואשמע מהם טענות שאינן מתואמות.
כיום עבר שבוע מהשיחה עם כרמית ועדיין לא קיבלתי את הכרטיס! אתמול יצרתי קשר עם החברה, כרמית כמובן לא הייתה, ולמרות שהבטיחו לי שהיום בבוקר היא תצור עמי קשר זה עדיין לא קרה...
לידיעתכם, עבר קרוב לחודש. זוועה של שרות!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
כרטיס אשראי ופיצוי הולם על עוגמת הנפש!!! פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה