|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מאחר וניסיתי לברר דבר מסויים בנוגע לחיוב התקשרתי לחברת האשראי, כמעט חצי שעה לקח לי להשיג אותם וזאת לאחר כמה פעמים שהתקשרתי ונתקתי ביאושי, בנוסף שלחתי להם פקס עם הפרטים ולא קיבלתי תשובה עד היום. מה קורה לכם? שכחתם שאתם לא חברת האשראי היחידה ? או שאתם לא עושקים אותנו מספיק ואין כסף לעוד נציגי שרות.
|
אולי תתשקרו כבר ותתיחסו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|