פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מוחלטת מעל חצי שנה מפניותיי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באפריל השנה (2007) עברתי מבנק הפועלים לבנק דיסקונט לחשבון משותף עם בעלי. במטרה להישאר לקוחות ישראכרד הזמנו כ"א "חוץ בנקאי" (כי דיסקונט לא עובדים עם ישראכרד). מיותר לציין שאני ובן זוגי עברנו תלאות גם בשלב הזה והגענו לשיחה עם מנהלת בחברה כדי שנקבל את כ"א החדשים שלנו ללא עיכוב (על אף שאנחנו לקוחות החברה כבר שנים). במילוי הבקשה לכרטיס החדש ציינתי את כתובתי הנוכחית (השונה מהקודמת). המתנתי לקבל את דף פירוט העסקאות החודשי שלי בתחילת מאי ולא הגיע. פניתי לשירות הלקוחות של החברה, ולאחר המתנה ארוכה במיוחד ענתה לי נציגה ובבדיקה שעשתה גילינו שהיתה אי הבנה וששם משפחתי הקודם "שחף" הופיע בחשבון ולכן לא איתרו את שם המשפחה הזה בכתובתי החדשה בתא הדואר בקדימה. ביקשתי ממנה לעדכן ולציין ששם המשפ' בכתובתי הנוכחית הוא יצחק (השם החדש מנישואיי). הנ"ל עדכנה והבטיחה שבמהלך השבוע/שבועיים הקרובים אקבל את דפי החשבון- אבל-שוב לא הגיעו. ביולי פניתי שוב והנציגה הבטיחה שהפעם יישלחו אליי דפי החשבון. כששאלתי איך אני יכולה לדעת בוודאות שיגיעו, היא הציעה לשלוח אליי ידנית את הדפים (שהיא תדפיס "כעת" ותשים במעטפה)- ושוב, לא הגיעו. מאז ניסיתי לפנות אליהם, אך ללא הצלחה. מיותר לציין שאני אדם עובד ואני מנסה במהלך יום עבודתי להשיג אותם אך ללא הצלחה. כשכן הצלחתי הבטיחו לי שיחזרו אליי כי יש עומס בפניות- אך לא חזרו אליי.
החלטתי לפנות דרך האתר לכתובת מייל שהופיעה שם עם הסיפור הזה, ציינתי שאני שוקלת ברצינות לעזוב את החברה. במייל שקיבלתי חזרה היתה התעלמות מוחלטת מהעובדה שאני רוצה לעזוב והפנו אותי לש"ל הטלפוני של החברה.
היום, עומד להסתיים חודש דצמבר- יותר מחצי שנה אין לי מעקב אחר הוצאותיי מה שמקשה עליי לנהל אותן.
אני בתור נותנת שירות מעולם לא נתקלתי באטימות שכזו מלקוח משלם.
אודה מאוד על עזרתכם.
בכבוד רב ותודה מראש,
נעמה
עלבון סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה