פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות מצד אנשי השירות של החברה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים ציעולי להצטרף למועדון לייף סטייל.חתמתי על הטפסים ונאמר לי כי תוך כשבועיים הכרטיס יגיע.
לאחר כחודשיים ואף אני שכחתי מהנושא מתקשרים לתאם לי מועד לשליחות .
במועד השליחות המתנתי לכרטיס ואיש לא הגיע ואף לא טרחו לעדכן אותי בכך!
לאחר כשלושה ימים חיגתי למוקד כדי לבקש לבטל את הכרטיס.
ענתה לי נציגה שסירבה לעשות זאת למרות שהוסבר כי טרם קיבלתי אותו!
דיברה אלי בחוצפה ולאחר כ20דקות המתנה בהם ביקשתי לשוחח עם מנהל , והנציגה טרחה רק להתחכם ולהתווכח איתי , השאירה אותי עוד כ 10 דקות בהמתנה , ואז פשוט העבירה אותי למוקד אחר......אפילו מבלי למסור את פרטי!!!!!
התעקשתי לשוחח עם אותה הנציגה והוסבר כי אני מעוניננת בשיחה עם מנהל!
ואז המתנתי שוב כ רבע שעה ( כולל השיחה עם הנציגה החדשה ) כדי שיגידו לי שהיא לא מסרה עלי מידע ( העבירה כדי להתפטר ממני).
הבעתי את מחאתי וטענתי כי אין המדובר בשירות!!!
גם להבריז ללקוח, גם להתווכח איתו , גם לטרטרו לחינם בין המוקדים....
ביקשתי לשוחח עם מנהל המוקד ביום א' כי אני על הקו מעל ל 50 דקות בהם איני זוכה לקבלת שירות....הם רק טורחים להתווכח איתי!!!!
הסברתי למנהל את דרישתי ואת מחאותי כי זו לא הדרך שיש להתנהג ללקוח....אך הנמהל שטוען כי הוא הסמכות העליונה בחברה, ואין מעליו אם מי לשוחח ( שמו דוד) הסביר כי זו תשובת ישרכרט וכי הכול כשורה!!!!
גם תקין בעיניו שמנהלת מוקד שיקרה לי כשאמרה שיש דברים שאינה מאשרת כאשר בוודאות אני יודעת שניתן לאשר ולבטל כך כרטיס- ויש לכך אינספור תקדימים..
הסברתי כי מבחינתי זהו עניין עקרוני - למה אני צריכה לשלם על חוסר השירות שקיבלתי????? הם יכלו לסייע ולפתור את העניין אחרת!!!! ועדיין הם לא ביטלו את הכרטיס!
דוד לא ממש היה חביב ...ולא נתן לי מענה... מלבד התנצלות לקונית בשם חברת ישראכרט ( בדיחה מגוחכת לשמה!!!!).וסירוב תקיף שלו לזכות אותי על העניין.

הרי ברור לכולנו כי לא המדובר פה בפיצוי כספי שממנו אני אתעשר או שישראכרט תפשוט רגל חלילה.... מדובר כאן בעניין עקרוני !!!!! בהם אני דורשת מהחברה להתנצל באמת ולקחת אחריות!!!! ודרך זו אכן הם יבינו ששגו בהתנהגותם כלפי!!!!!

כולה היתי מספיק בוגרת ורציתי לחסוך מהם עליות של שילוח ....
הרי אם שליח היה טורח להגיע עלי הדבר היה עולה להם כסף ואז היתי מבטלת את הכרטיס....או מתעלמת מהשליח.... רציתי להיות לקוחה הגונה וישרה לחסוך להם עליות וזו הדרך בה הם מתיחסים!

בזבזו את זמני ולא נתנו לי שירות סוג הנזק :
לקיחת אחריות מלאה והחזר על דקות השיחה שלי~ פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה