פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב תמוה נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל קיבלתי מכתב מחב' ישראכרט המודיע כי הכרטיס שלי בוטל בתאריך 24/01/07, ומאז בוצעה עיסקה טלפונית בסך 271.88 שתחוייב בתאריך 10/1/08.
בבירור טלפוני עם נציג החברה אלעד, לא הצליח הנציג להגיד מתי בוצעה עיסקה זו (אם בכלל), ואמר שיתכן ובוצעה במספר תאריכים בחודש ספטמבר או אוקטובר בשנה שעברה, בהן היו טעויות בחיובים.
העובדות: לא זכורה לי שום עיסקה מעין זו ואינני נוהגת למלא דלק בנס ציונה,
(כפי שניסה הנציג לשער).
לאחר שיחה טלפונית ארוכה (על חשבוני) הציע הנציג שאפנה למח' פניות הציבור.
הודעתי לחברה במכתב רשום כי אין בכוונתי לשלם עבור חיוב דמיוני ללא תאריך, מלפני 5 חדשים,בגלל בלגן שלהם, ובכוונתי לנקוט בכול האמצעים להחזרת כספי.
כמו כן, בכוונתי ובכוונת בני משפחתי לבטל את כרטיסי האשראי שלנו בחברה, במידה והעינין לא יפתר בצורה המניחה את הדעת.
כספי סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה