|
|
|
|
|
|
המתנה למענה טלפוני של נציג שרות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 13 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בעת ניסיון לברר פרטים על דף החיוב של כרטיס אשראי התקשרתי למוקד השרות. במשל 18 דקות שמעתי את אותה ההקלטה של "מוסיקת מעליות" והבטחות של המענה הקולי למענה מהיר של נציג השרות, עד שנאלצתי לנתק מכוון שכבר לא הייתי בטוחה האם אני עדיין בתור טלפוני. התהליך היה מעצבן ביותר. במהלך ההמתנה לא ניתן שום פידבק לגבי מיקומך בתור הטלפוני והתקדמות בתור. אני ממליצה להכניס מענה קולי שמודיע מה המיקום של הלקוח בתור וכמה אנשים ישנם בתור לפניו. הדבר יעזור ללקוח להחליט האם שווה להמשיך לחכות או להתקשר בזמן אחר, ובנוסף הלקוח יקבל פידבק על כך שהוא עדיין בהמתנה.
|
להוסיף תור טלפוני אוטומטי בהמתנה למענה קולי של שרו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|