|
|
|
|
|
|
המתנה מרובה עד למענה |
נושא התלונה: |
סבאג מאיר |
שם/כינוי: |
יום ראשון 13 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום ראשון הקרוב גילתי איזה שהיא בעיה עם חיוב לא נכון בכרטיס האשראי שלי והתקשרנו כדי לברר .השעה היתה 3:00 אחר הצהרים נענתי ע"י מזכירה שמתנצלים על ההמתנה המנגינה הזאת היתה במשך כ22 דקות אנו מעוררים את תשומת לבכם שתודה שאתם מתנצלים אבל יותר נעים שיהיה תפוס או ממתינה מאשר שתגזלו לי שיחה בתשלום של 22 דקות או כמו שאיכם יודים לקחת קרדיט ורביות כך תממנו יותר מזכירות ותראו את רווחת הציבור ולא איך להרוויח יותר כסף על חשבוננו
|
עוגמת נפש וזמן שיקר מכל |
סוג הנזק : |
מזכירות נוספות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|