פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת כרטיס אשמורת מעל חודש! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 18/02/08 דיווחתי על אובדן כרטיס אשמורת. הובטח לי שתוך שבוע אקבל כרטיס חלופי. עד היום, 19/03/08 לא קיבלתי את הכרטיס! התקשרתי כמה פעמים בכל שבוע וזה לא עזר!!! הבטחות לשווא!
רק היום (!) יותר מחודש ימים אחרי שכבר ביקשתי מאשמורת לבטל את הכרטיס בכוונה לעבור לחברת אשראי אחרת התקשרו פתאום מדואר שליחים ואמרו שהכרטיס יגיע אלי בשבוע הבא (!)
עלי לציין שכאשר ביקשתי לדבר עם האחראים בישראכרט לא אפשרו לי. אז מה קורה כשלקוח נשאר ללא כרטיס אשראי מעל חודש גם אין למי להתלונן?
מצפה שהחברה תקח אחריות ואחראי יתקשר אלי ויברר את נסיבות האירוע. אני פגועה מהשירות הלקוי (בכל התקופה הזו אני רודפת אחרי נציגי החברה ואף אחד לא יצר עימי קשר וניסה להסביר מה קורה או לפחות לתת לי תאריך קבלת הכרטיס).
בזבוז זמן,כסף ועוגמת נפש סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה