פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול ואי קבלת דברי דואר במשך יותר מחצי שנה נושא התלונה:
בסון ניר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בסביבות חודש אוגוסט העברתי את חשבוני לסניף פועלים בנתניה. הונפקו לנו מספר כרטיסי אשראי של תשלובת ישראכרט. (VISA לי, קמפוס כארד ואמריקאן אקספרס לאשתי).
מאז הונפקו לנו הכרטיסים, מעולם לא קיבלנו את פירוט העסקאות אשר נשלח בדואר ( לגבי כרטיסים של אשתי). מאז פניתי רבות הן לבנק והן לבירורים של חברת ישראכרט על מנת לברר מדוע לא מגיעים הפירוטים של אשתי. (שלי כן מגיע).
ממחלקת בירורים לא חזרו אליי. וכל פעם אומרים ששולחים לבירור ואין שום תגובה. מוודאים שוב את הכתובת אבל ...כלום...
מנהל סניף קרית השרון שבנתניה ניסה לפנות למנהל הנפקות וזה לא עזר בכלום....
מחזיקים מחלקת בירורים אשר החל מחודש אוקטובר (בה מופיעה לכם בקשת בירור ראשונה רשמית) אמורים לברר את ה ס י ב ה !!! פשוט לא יודעים.
מי כן יודע לאן הולך הדואר שלי ?
בשיחתי האחרונה עם נציגה נחמדה בשם שירן הבנתי שמדואר ישראל לא חזרו אליהם לגבי הבירור........מ- א ו ק ט ו ב ר !! ואף אחד לא טרח לבדוק למה?
למה אני צריך לעשות את שעות הבירורים האלה ? למה לא בודקים כמו שצריך ?
אני מבין שלפעמים צריכים לעדכן מספר מערכות ולא כולן מעודכנות....אבל מאוקטובר ?
מה שוות כל הפרסומות שיווק שלכם כאשר השירות שלכם הוא כזה ?
ממוצע השימוש שלי מכרטיסי האשראי שלכם הוא לא רע וכמובן שחברה מתחרה תשמח שהנ"ל יעברו אליה...מדוע אני צריך את כל ההתעסקות הזו ? לא מבינים שיש אנשים שממש אבל ממש אין להם את הזמן והכח לשטויות האלה ?
לא רוצה מכן פיצוי ולא שום דבר...רק לפני שאני מבטל את כל הכרטיסים אשמח אם אולי מישהו יוכל לספר לי לאן הולכים כל דברי הדואר שלי ?
(ואל תאשימו מייד את דואר ישראל, להזכירכם דואר של ה VISA שאתם שולחים אני כן מקבל...)

עוגמת נפש סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה