פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי מתאריך 28/1/08, שלא טופל למרות פניות טלפוניות, בכתב והשארות הודעות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
למרות 3 חדשים של פניות טלפוניות, לא טופל נושא החיוב השגוי.
הועברתי ממוקדן למוקדן, והתעלה על כולם, מוקדן בשם אלי ששלח אותי לחברה שחייבה כדי שאבדוק איתם חיוב שלא בוצע מלפני 4 חדשים!
במח' הבטחון, שלשם הפנו אותי לא עונים כלל בטלפון, משאירים להם הודעות אך הנחמדה בשם רבקה זאבי אינה טורחת לחזור אליהן.
כיוון שמדובר ב-271.88 ש"ח יש לי חשש שפניה לערכאות תעלה יותר, אך לדעתי כך החברה מרוויחה עשרות אלפי שקלים ואולי יותר מהתשת לקוחות יגעים.

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה