פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע+טירטור לקוח נושא התלונה:
עופר שמואל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים עבד ארנקי היקר,כאשר בין השאר בתוכו היו כרטיס האשראי שלי וכרטיס טעון בכסף, על שמי,שקיבלתי ממקום עבודתי.
מייד כשהבחנתי באובדן ארנקי התקשרתי עם חברת ישראכרד ע"מ לבטל את הכרטיסים ולהנפיק חדשים תחתם.
לשמחתי נציגת השירות ביצעה ביטול והודיע לי חגיגית כי " הונפקו לך כרטיסים חדשים אשר יגיעו לסניף הבנק בתוך 14 יום.
לאחר 14 יום ניגשתי לסניף הבנק ולהפתעתי רק כרטיס האשראי שלי המתין לי.
שוב התקשרתי למרכז השירות שהעביר אותי הלוך וחזור דרך רותי וציפי ושושי ופנינה ועוד נציגות חביבות ולבסוף התבשרתי כי "הכרטיס נישלח למקום העבודה שלך" .
לאחר דין ודברים עם נציגת השירות בוטל הכרטיס שנישלח למקום עבודתי ונציגת השירות בישרה לי כי יונפק לי כרטיס חדש שיגיע לביתי בתוך 14 יום.
ומשלא הגיע הכרטיס לידי צילצלתי שוב.
הפעם נציגת השירות מסרה לי כי "היא לא רואה במערכת שהונפק לי כרטיס חדש"
לאחר בירורים ארוכים חזרה אלי הנציגה האדיבה ומסרה לי כי אין באפשרותם לשלוח לביתי את הכרטיס.
לאחר יום התקשר אלי מנהל תלונות הציבור של חברת ישראכרט והודיע לי כי לצערו יש "נהלים בחברה " אשר לא מאפשרים לחברת ישראכרט לשלוח את הכרטיס המהולל אלי אלא לאחר טירטורים נוספים שלי והם,שהחברה בא אני עובד תשלח פקס אליהם ואז הם ישלחו את הכרטיס לחברה בא אני עובד והיא תעביר לי אותו.
רק לתזכורת הכרטיס הינו רכוש שלי, על שמי ,תחת מספר ת.ז שליכשבמיקרה קיבלתי אותו ממעסיקי כמתנה
טירטורים סוג הנזק :
לשלוח לי את הכרטיס לכתובת מגורי בתוך שבוע ימים+התנצלות פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה