פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזבוז זמן הלקוח נושא התלונה:
בן שלוש אביעם שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏16 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שהונפק לי הכרטיס אשר ביקשתי ,החברה אמורה לספק אותו דרך שליח (חברת פליינג קרגו) עד הבית או מקום העבודה, אלי לא יכולים להגיע לעבודה (עניין של סיווג ביטחוני) על כן לקחתי חצי יום חופש ביום רביעי ה16.4.08 הבטיחו שיבואו בין 15:00 ל 18:00 חיכיתי עד 19:00 (כשבדרך צלצלתי מספר פעמים לברר מה קורה עם המשלוח והבטיחו לי "אל תדאג עד שש הכרטיס אצלך) ב19:00 הנציג (רז) התנצל ואמר כי היתה בעיה עם השליח ועל כן הכרטיס לא יצא ...הבעיה רק ממשיכה מכאן- קבעו איתי ליום שישי בבוקר משעה 09:00 עד 12:00 - במרווח של 3 שעות הפעם הם התקשרו בערך ב 11:00 ושוב הודיעו כי לא יגיעו...
מיותר לציין כי זהו בזבוז זמן משווע של הלקוח לא לשכוח כי זהו ערב חג ולתקוע לקוח בבית למשך שבע שעות במצטבר זה ממש חוצפה.
דרך אגב הכרטיס אמור להישלח במונית "כפיצוי" ביום שלישי בין 09:00 ל 10:00 ובשעה 10:00 קיבלתי טלפון שעכשיו השליח יוצא...מיותר לציין שהשליח (נהג מונית חביב) יצא 7 דקות לפני 11 והגיע ב 11 בדיוק לפי דבריו.
קיבלתי את הכרטיס לאחר עוגמת נפש רבה ובזבוז זמן רציני.
פיצוי הולם!! לשעות שהלכו לאיבוד ועל עוגמת הנפש שנגרמה. פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה