פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב קבלת ציק< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסד
תלונה זו מופנת , לחברת ישראציק שבבעלות חברת ישרכרט וזה לשונה
לפני מספר שבועות, ערכתי קניות בחברת מחסני כמעט חינם שממוקמת באור יהודה, אחד אמצעי התשלום שניתן לשלם שם הינם בציק, שרשמתי את הציק
הובהר לי כי אין אישור לציק למרות שאינני חשבון מוגבל וכן ללא שום הסבר
נדחה בקשתי לשלם בציק. היתי חייב לעשות שמניות באויר והוצאתי מזומן
בבנקט ושילמתי במזומן. הרגשתי מושפל וחסר בטחון, לאור העובדה שללא כל סיבה, קיבלתי סירוב כאילו אני פושט רגל. אני מבקש להסביר כי במערכת הסופרמרקטים קיים גוף המהווה מסלקה עבור הציקים במקרה זה הינו חברת ישראציק, שבבעלות חברת ישרכרט, והם עומדים מאחורי כל זה. אני מבקש הסברים, איך יתכן שסרבו לי לשלם בציק?? , לפני מספר ימים במקרה דומה
גזר שופט בית המשפט בתל אביב קנס של 7500 שקל לחברת כאל שעשתה מקרה דומה וחסמה לקוח בגין שיק שחזר. חברת ישרכרט משתמשת, במאגר
נתונים של לקוחות, תוך כדי שימוש לרעה, וניצול צנעת הפרט. על כך אבקשכם לבדוק לגופו של עניין, ובמידה ואתם צריכים פרטים נוספים, אשמח לתת לכם אותם. בברכת יום טוב
משה גולן -רמת גן
להסיר את שמי מרשימת לקוחות בעייתים וכן אפשרות לשלם בציק פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה