פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי שגרם לי הפסד כספים נושא התלונה:
בן גיגי אלירן שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
יש בירשותי כרטיס של חברת ישרכרט וביום אחד הבנק היתקשר אליי ומסר כי אני במינוס של 1500 ש"ח כתוצאה ממשיכה בכספומט דרך כרטיס הישראכרט הוסבר לפקיה כי אני מרבה לא להגיע ליתרה שלילית וכי חיוב זה לא בוצע על די הנציגה מסרה כי אני יצור קשר עם חברת ישרכרט ובמידה ויהיה אישור מהם הים טבטל לי את הסכום שגבו ממני מייד לאחר שיחתי עימה יצרתי קשר עם מחלקת הביטחון של ישראכרט ושם נמסר לי כי הם לא רואים חיוב שכזה ואין לי מה לדאוג בנושא וכי אני לא יחוייב על כך את הבנתי לאחר התשובה הנ"ל כי העיניין מסודר יצרתי קשר עם בנק לאומי ומסרתי לקפיה את תשובת חברת ישראכרט והויא מסרה כי לא יהי חיוב שכזה ולא יהיה עמלה כלשהיא מפעולה זו לאחר כיומים אני בא למשוך כסף מכספומט והצג מראה כי לא ניתן למשוך חשבתי כי נגמר הכסף באותו הכספומט ניסיתי לבצע עיסקאות דרך הכרטיס אלך נמסר לי בצער כי הכרטיס חסום יצרתי קשר שירות הלקוחות של ישראכרט ושאלתי אותם למה הכרטיס שלי חסום שם מסרו כי יש לי חוב אצלהם וכל עוד שאני לא משלם את הסכום הכרטיס יהי חסום היתחננתי בפניהם כי אני חייב לבצע קניות וחייב כסף דחוף ביותר הם היו אטומים כל כך אף אחד לא בא לקראית בעיניין הבנתי שאים נציגי שירות לא עוזרים אני יפנה למנהלים פניתי בתחילה למנהלים במחלקת בירורים שם מסרו כי הם לא מטפלים בנושא העבירו אותי מאחד לשני עד שהגעתילמחלקת ביטחון שם נמסרה לאי התשובה הראשונה כי הכרטיס חסום עד שאני יסדיר את החוב דרשתי לשוחח עים אחראי מסרו כי אחראי יחזור תוך 24 שעות מיותר לציין שאף אחד לא חזר אליי בנושא שוב היתקשרתי ודרשתי לשוחח עם אחראי ושוב נמסר כי אחראי בשם לבנה ממחלקת גבייה היא מטפלת בפנייה והיא תחזור אליי וכמובן שהיא לא חזרה אליי כמו שהבטיחו הבנתי שבדרך הנ"ל אין מוצא אמרתי כי אני יפנה לגוף למוקד שהוא יותר רציני ואמור לטפל בניות של הלקוחות הוא פניות הציבטר של ישרכרט גם שם ניתו לי את השיחות בפנים לא נתנו לי מענה לפנייתי הסברתי כי אני דורש לשוחח עם אחראי יותר בכיר אחריי מספר נסיות הואיל בטובו אדם בשם דוד ומסר כי הוא אחראי מפניות הציבור נירגעתי לרגע יש לציין רק לרגע חשבתי כי יהיה מי שיטפל בי דוד מסר כי עוד באותו היום לבנה תחזור אליי המצויינת לעיל באותו היום וכמובן לא חזרה אליי הסברתי לדוד כי יהיה במעקב שלו לחזרה אליי ומסר כי הוא במעקב ואין לי מה לידאוג כמובן שהיא לא חזרה רק לאחר תחנונים האי הואילה בטוה לחזור אליי גם היא באותה עמדה שהיא לא משחרר את הכרטיס אמרתי לה שמקרה זה דחוף ביותר אבל אות זה לא עיניין אמרתי לה שיש אי הבנה לגביי סכום של 1500 ש"ח שתיקח את זה בתור פיקדון ואת שאר הכסף אני יוכל למשוך דרך הכרטיס היא מסרה כי היא לא מוכנה לפשרה כזאת אהתחילה ליצעוק עליי וניתקה לי את השיחה לאחר כמה רגים שלחתי פקס לפניות הציבור וחשבתי כי יטפלו בפקס שהלקוחות שולחים אל עד רגע כתיבית מילים אלו לא היה חזרה אליי פניי זו לוקחת כבר שבועיים ואף אחד לא חזר אליי היתי צריך לקחת הלוואות כתוצאה מנושא זה והמון שיחות עלו לי לפנייה למוקד השירות מסרתי לדוד כי אני לא יסלח להם בחיים על העוול שהם גרמו לי ואני יפרסם מקרה זה בכל האמצעים אשר אני יוכל ואני לא ישקוט עד שכברת ישרכארט תיתנצל בפומבי על כל אודה לכם על עדרתכם הדחופה שנושא תודה אלירן
כספי סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה